صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۰ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰
سردار نیلفروشان خبر داد؛

رزمایش پیامبر اعظم بر اساس یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ گفت: این رزمایش بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و نرم در حال اجرا است.
کد خبر : 629301

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات کل سپاه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر آغاز این رزمایش مشترک پیامبر اعظم ۱۷، اظهار کرد: در این رزمایش نیروهای زمینی دریایی و هوا فضای سپاه به همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می‌پردازند.


وی افزود: پیام این رزمایش دفاع و صیانت از امنیت ملی و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است، اساسا منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است.


سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۷ تصریح کرد: در این رزمایش، سازمان بسیج نیروی انسانی بسیج دریایی و رزم زمینی را تأمین خواهد کرد، همچنین در این رزمایش برخی سامانه‌ها و سلاح‌هایی که تازه به نیروی‌ها تحویل شده، متناسب با تاکتیک‌های رزمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد.


سردار نیلفروشان تصریح کرد: این رزمایش در راستای افزایش سطح آمادگی‌های رزمی سپاه و بر اساس شبیه‌سازی یکی از پیشرفته‌ترین طرح‌های تهاجمی در جنگ‌های ترکیبی و درهم‌تنیدگی جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و نرم در حال اجرا است.


انتهای پیام/۴۱۶۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر