صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۴۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰
رئیسی:

نظارت دقیق و به‌هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار ضرورت دارد

رئیس‌جمهور بر نظارت دقیق و به هنگام بر قیمت‌ها و کنترل بازار تاکید کرد و گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم تشدید شود تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.
کد خبر : 629195

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر امروز در جلسه هیئت دولت با اشاره به اهمیت آرامش خاطر مردم در خصوص تثبیت قیمت‌ها، اظهار کرد: مسئولین مربوطه به‌ویژه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار با تشدید نظارت‌ها برای بازار شب یلدا، کاری کنند که مردم برای تهیه اقلام مورد نیاز خود با کمبود و گرانی مواجه نباشند.


رئیس‌جمهور تلاش برای ایجاد نشاط در جامعه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: هر اقدامی در جهت امیدآفرینی و ایجاد نشاط در مردم ارزشمند است و باید تقویت شود.


حجت‌الاسلام رئیسی همچنین مردم را به مراقبت بیشتر در مقابل جلوگیری از شیوع سویه جدید بیماری کرونا توصیه کرد.


رئیس‌جمهور اخلاص و عمل صالح را رمز ماندگاری و برکت در اقدامات و فعالیت‌های وزرا و مسئولین عنوان کرد و آنان را به مراقبت نسبت به اطرافیان خود فراخواند و گفت: اطرافیان یک مسئول باید اهل خیر و عمل صالح و مردم‌دار بوده و در نگاه مردم به فردی شایسته معروف باشند.


رئیسی تبیین رویکردها و ضوابط حاکم بر لایحه بودجه ۱۴۰۱ و امتیازات و ویژگی‌های این لایحه را ضروری دانست و گفت: تمامی شبهات و ابهاماتی که در مورد این لایحه مطرح می‌شود باید به‌دقت مورد بررسی کارشناسان قرار بگیرد و با اظهارنظرهای کارشناسی از سوی متولیان امر همراه گردد.


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر