صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
مدیرکل اجرایی حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

راه‌اندازی سامانه پاسخگوی دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل اجرایی حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی سامانه پاسخگوی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رفاه حال و پاسخگویی آنلاین به مراجعان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 62919

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس نخکوب درباره راه‌اندازی سامانه پاسخگو (پیگیری مکاتبات) دانشگاه آزاد اسلامی که به‌تازگی بر روی سایت سازمان مرکزی این دانشگاه قرار گرفته است، گفت: «با توجه به جامعه گسترده مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی و لزوم تکریم ارباب رجوع و بر اساس بند 7 صورت جلسه 135 هیات رئیسه دانشگاه مقرر شد، تا سامانه‌ای به منظور پیگیری مکاتبات مراجعان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شود.»


او هدف از راه‌اندازی این سامانه را تکریم ارباب رجوع اعلام کرد و گفت: «در مرحله اول این برنامه، سامانه‌ای با همکاری مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی برای پیگیری مکاتبات راه‌اندازی و در سایت این دانشگاه به آدرس http://pasokhgoo.iau.ir قرار گرفت.»


نخکوب به نحوه پیگیری مکاتبات در این سامانه اشاره کرد و گفت: «مراجعان پس از ثبت‌نام در دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی و دریافت کد رهگیری می‌توانند با مراجعه به این سامانه روند ارجاع نامه مربوطه به بخش‌های مختلف را پیگیری کنند.»


نخکوب ادامه داد: «از اهداف راه‌اندازی این سامانه می‌توان به تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از رفت و آمدهای غیرضروری مراجعان، پاسخگویی به‌روز، کارآمد و 24 ساعته اشاره کرد.»


مدیرکل اجرایی حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «در نظر داریم کلیه خدمات مربوط به جامعه مخاطبان دانشگاه آزاد اسلامی را در این سامانه قرار دهیم. در گام‌های بعدی راه‌اندازی سرویس پاسخگویی از طریق پیامک و پاسخگویی تلفن گویا (VOIP) را نیز در دست اجرا داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
سعدی عبدلی
00:18 - 1397/11/04
با سلام . متاسفانه اینجانب 7 ماه است از دانشکده علوم انسانی نامه ای را جهت نمره زبان ارایه داده ام و هنوز جواب منطقی به من داده نشده است خواهشمند است پیگیری فرمایید .