ارزش خدمات سفر نباید قربانی خدمات غیراستاندارد شود
به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی با اشاره به اینکه جذب گردشگر نیازمند جلب اعتماد است گفت: «این جلب اعتماد مستلزم ایجاد خدمات مطلوب به مسافران است.»
وی خطاب به فعالان صنعت گردشگری تاکید کرد: «مراقب باشید ارزش خدمات را در ذهن گردشگران با افزایش بیرویه قیمتها تنزل ندهید.»
مدیر کل میراث فرهنگی تهران تاکید کرد: «به عنوان متولی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تهران به دنبال آن هستیم تا شکاف بین استانداردها و نحوه ارائه خدمات را به حداقل برسانیم.»
خسروآبادی ادامه داد: «یک هتل مجاز نیست تا خدمات پایینتر از ستاره خود را به بهانه کاهش قیمت به گردشگران ارائه دهد.»
خسروآبادی با بیان اینکه استفاده از خدمات سفر در سبد مایحتاج روزانه مردم مستلزم ارائه قیمت مناسب است، افزایش غیرمعمول بهای استفاده از خدمات را موجب متضرر شدن فعالان این صنعت برشمرد و گفت: «قطعا تعیینکننده نرخ واقعی در استفاده از خدمات صنعت گردشگری به جز ایام پیک سفر مردم هستند.»
وی ادامه داد: «ممکن است در ایام پیک سفر تعداد معدودی به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش بهای خدمات سفر به گردشگران کنند.»
انتهای پیام/