صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۴

بیشترین زنان زندانی جرائم غیرعمد در کدام استان‌ها هستند؟

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اعلام آمار 95 نفری زندانیان زن جرایم غیرعمد گفت: 47 درصد این مددجویان مربوط به محکومان استان‌های تهران، گیلان و مازندران می‌شوند.
کد خبر : 62403

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور،‌ تهران را با 19 محکوم بیشترین استان به جهت میزبانی از زندانیان زن مطرح کرد و افزود: در شرایطی ‌که تعداد زیادی از استان‌های کشور فقط یک مددجوی زن دارند، اما زندان‌های آذربایجان‌شرقی، ایلام، خوزستان، زنجان و سیستان‌وبلوچستان خوشبختانه همین یک محکوم را هم ندارند.


وی تصریح کرد: مبلغ کل بدهی این 95 زندانی اعتباری معادل 47 میلیارد و 500 میلیون ریال است که امیدواریم با تامین مبلغ مورد نیاز از سوی خیرین کشوری این زندانیان که اغلب هم سرپرست خانواده‌ هستند، در روزهای باقیمانده از سال به آغوش خانواده‌های‌شان بازگردند.


مدیرعامل ستاد دیه کشور دلیل حبس 95 درصد از این مددجویان نیازمند را محکومیت‌های مالی عنوان کرد و گفت: ثلث زندانیان موجود را که در بین آن‌ها پزشک و هنرمند نیز به چشم می‌خورد، زنانی تشکیل می‌دهند که متاسفانه به جهت ضمانت از همسران یا فرزندان‌ متواری‌شان روانه حبس شده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اسدالله جولایی
ارسال نظر