صفحه نخست

آناتک

آنامدیا

دانشگاه

فرهنگ‌

علم

سیاست و جهان

اقتصاد

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

همدان

هرمزگان

یزد

پخش زنده

۱۱:۴۴ | ۰۶ / ۰۹ /۱۴۰۰
| |

اسدی فرد

اسدی فرد/////////
کد خبر : 623902


سؤال: اشتغال‌زایی؟
- جدیداً نداریم. چون اشتغال‌زایی واقعاً نسبت به فروش سخت‌تر است. آمار شاغلان حوزه نانو در سال 96 را حدود 10 هزار نفر برآورد کرده بودیم اما الان طبیعتاً خیلی بیشتر شده چون تعداد شرکت‌ها بیشتر شده و پرسنل شرکت‌ها هم بیشتر شده‌اند.
مثلاً یک شرکت در حوزه دارو داریم که آن موقع یادم است حدود 30 نفر نیرو داشت اما الان بالای 200 نفر نیرو دارد و مهم‌تر از تعداد نیروها، تخصصی بودن اینهاست که مثلاً همین شرکت یک چیزی حدود 20 نفر PhD فارماکولوژی دارد که عدد خیلی بزرگی است و این در اشتغال تحصیل‌کرده‌ها و دانشگاه‌ها رفته‌ها مؤثر است.
سؤال: سؤال آخر؟
-


انتهای پیام/

ارسال نظر
captcha