صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

وحید شمسایی: در مورد خداحافظی هنوز تصمیم نگرفتم/ اگر می‌خواستم به خارج بروم آن موقع که همه کشورها مرا می‌خواستند می‌رفتم

سرمربی تیم تاسیسات دریایی گفت: به طور حتم اگر بخواهم خداحافظی کنم هم‌اکنون بهترین زمان است چرا که افتخارات زیادی را در فوتسال به دست آورده‌ام.
کد خبر : 62354

وحید شمسایی در مورد وضعیت جسمانی‌اش به خبرنگار آنا گفت: «مدتی بود از ناحیه زانو احساس درد می‌کردم به همین خاطر صبح امروز عمل شدم. باتوجه به اینکه عمل من از ناحیه غضروف زانوست، مدت درمان آن دو ماه بیشتر طول نمی کشد و اگر مشکلی ایجاد نشود در فروردین ماه می توانم تمریناتم را از سر بگیرم.»


وی در مورد احتمال خداحافظی اش از دنیای فوتسال اظهار کرد: «در مورد این موضوع هنوز به صورت جدی تصمیم نگرفتم. در این مورد باید با پزشکان مشورت کنم. به طور حتم اگر تصمیم به خداحافظی بگیرم هم اکنون بهترین زمان است چرا که افتخارات زیادی را در فوتسال به دست آوردم اما باید شرایط را بررسی کنم و ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.»


شمسایی ادامه داد: «به هر حال تصمیم سختی است و امیدوارم شرایط جسمانی‌ام بهتر شود تا بتوانم باز هم در فوتسال فعالیت کنم اما همه چیز به نظر پزشکان بستگی دارد.»


سرمربی تیم تاسیسات دریایی در مورد اینکه آیا احتمال دارد بعد از خداحافظی به عنوان سرمربی در تیم خارج از ایران فعالیت کند، گفت: «این تصمیم کمی عجولانه است و من حتی در زندگی ورزشی ام دوست نداشتم خارج از ایران فعالیت کنم. اگر می‌خواستم خارج از ایران بروم آن موقع که همه کشورها مرا می‌خواستند از ایران می‌رفتم. برای من اهمیت دارد که در ایران بمانم و در کشورم فعالیت کنم.»


شمسایی با اشاره به صحبت های عباس ترابیان مبنی بر اینکه برای شمسایی بازی خداحافظی باشکوهی برگزار خواهیم کرد، گفت: «این صحبت‌ها سال‌هاست که گفته می شود اما هیچ زمانی عملی نشده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر