صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۲۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

بیژن ذوالفقارنسب: برای شکست ژاپن کار سختی داریم/ ظرفیت فوتبال ایران بالاتر از نمایش تیم امید است

مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: تیم امید برای شکست ژاپن کار مشکلی پیش رو دارد و معتقدم بازیکنان این تیم برای عبور از سد ژاپن باید فراتر از توانایی هایی که دارند در زمین مسابقه ظاهر شوند.
کد خبر : 62343

به گزارش گروه ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال امید ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات انتخابی المپیک با نتیجه سه بر دو از سد چین گذشت و با 6 امتیاز در مکان دوم گروه A جای گرفت. ملی‌پوشان امید ایران در مرحله بعد این رقابت‌ها باید به مصاف تیم آماده ژاپن بروند که بازی مقابل این تیم کار را برای تیم ایران سخت خواهد کرد.


بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد بازی‌های تیم ملی امید ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها اظهار داشت: «تیم ملی در مرحله گروهی سه بازی انجام داد و با 6 امتیاز به مرحله بعد صعود کرد. نکته جالب توجه در مورد بازی‌های مرحله گروهی این مساله بود که کادر فنی در هر سه بازی با ترکیب جدیدی وارد زمین شد که این موضوع برای من جای سوال دارد . با این حال و با توجه به عمکرد تیم امید در قطر معتقدم ظرفیت فوتبال ایران بالاتر از نمایش تیم ملی امید است و قرار گرفتن در جایگاه دوم مرحله گروهی چندان شایسته فوتبال ایران نیست.»


کارشناس فوتبال ایران در رابطه با بازی بعدی تیم ملی امید مقابل ژاپن گفت: «قرار گرفتن در مکان دوم جدول و رویارویی با ژاپن کار را برای تیم امید بسیار سخت کرد. ژاپنی‌ها تیم بسیار آماده‌ای هستند. آنها در پنج بازی اخیر خودشان 16 گل زده داشتند و هیچ گلی دریافت نکردند. در هر صورت بازیکنان تیم ملی باید تمام تلاش خودشان را برای پیروزی در این بازی و صعود به مرحله بعد انجام دهند. در بازی مقابل ژاپن بازیکنان باید فراتر از توانمندی‌های خودشان بازی کنند تا بتوانند این تیم را شکست دهند.»


ذوالفقارنسب در خصوص شانس صعود تیم ملی امید به مسابقات المپیک 2016 ریو افزود: «بازی‌های تیم ملی امید در چنین مراحلی تدابیر و برنامه خاصی را می‌طلبد. تیم خوب و یکدستی در اختیار کادر فنی است و امید زیادی برای صعود به المپیک داریم. در حال حاضر باید تمام تمرکز تیم ملی امید روی بازی مقابل ژاپن باشد و بعد از این بازی در مورد صعود به المپیک صحبت کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر