صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۲ - ۲۸ دی ۱۳۹۴
معاون درمان دانشگاه بهزیستی و توانبخشی:

امین آباد قطب گردشگری سلامت در خاورمیانه می‌شود

معاون درمان دانشگاه بهزیستی و توانبخشی با تاکید بر توسعه توریسم درمانی در مرکز آموزشی و روانپزشکی رازی گفت: در نظر داریم مجموعه درمانی تخصصی شامل بخش‌های داخلی، قلب، مغز و اعصاب را در این محل احداث کنیم به طوری‌ که امین آباد به قطب گردشگری سلامت در منطقه و خاورمیانه تبدیل شود.
کد خبر : 62220

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، احمد علی اکبری کامرانی، معاون درمان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست خبری مرکز آموزشی-درمانی و روانپزشکی رازی با اشاره به قدمت 100 ساله این مجموعه اظهار کرد: ارتقاء هتلینگ یکی از بسته‌های طرح تحول نظام سلامت بوده که در این مرکز مورد توجه قرار گرفته است و براساس آن فرسودگی بیمارستان مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی وسعتی حدود 100 هکتار داشته که در آینده قرار است برنامه‌های اثرگذار و مهمی در این مرکز اجرا شود، افزود: در نظر داریم در آینده نزدیک مجموعه تخصصی برای رفع نیازهای بیماران این منطقه و همچنین سراسر کشور ایجاد کنیم به طوری که یک مجموعه درمانی تخصصی شامل بخش‌های داخلی، قلب، مغز و اعصاب را در این محل احداث کنیم.


کامرانی، منطقه مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی رازی را یک محل آسیب‌پذیر دانست و گفت: تبدیل این مجموعه به یک مجتمع درمانی حائز اهمیت است زیرا در حال حاضر در شهرری و امین‌آباد بیمارستان جنرال بزرگ وجود ندارد بنابراین تجهیز و بازسازی این مجموعه در مرتفع کردن مشکلات مردم این منطقه بسیار موثر است.


کامرانی همچنین به پتانسیل این بیمارستان برای بحث توریسم درمانی اشاره کرد و افزود:بیمارستان‌های درجه یک می‌توانند گردشگری سلامت داشته باشند و درصدی از تخت‌ها را به بیماران خارج از مرز اختصاص دهند تا بیمارانی از کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان و سایر بیماران کشورهای منطقه بتوانند از امکانات درمانی این مجموعه استفاده کنند و به قطب گردشگری سلامت در منطقه و خاورمیانه تبدیل شود.


معاون درمان دانشگاه بهزیستی و توانبخشی یادآور شد: در نظر داریم با همراهی و کمک خیرین ، این مجموعه را به یک مجتمع آموزشی درمانی بزرگ تبدیل کنیم به طوری‌که بخش‌های مختلف اطفال، مغز و اعصاب، جراحی و سایر حوزه‌ها در این مرکز راه‌اندازی شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر