صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۳ - ۲۸ آبان ۱۴۰۰

اختلال پی در پی در همراه بانک ملت و سرگردانی مشتریان

سرویس همراه بانک ملت طی روزهای اخیر در حالی از دسترس مشتریان خارج شد که پیش از این نیز چندین بار این مشکل رخ داده است.
کد خبر : 622169

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه خبرگزاری آنا، سرویس همراه بانک ملت طی روزهای اخیر در حالی از دسترس مشتریان خارج شد که پیش از این نیز چندین بار این مشکل رخ داده و بانک ملت هیچ اقدامی برای عدم تکرار این مشکل انجام نداده است.





یکی از مشتریان بانک ملت در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این برای نخستین بار نیست که همراه بانک ملت دچار اختلال شده و هرازگاهی این مشکلات رخ می دهد و ناچار برای رفع مشکل باید در شرایط کرونایی به بانک مراجعه کنیم و هیچ پاسخ قانع کننده ای هم از سوی بانک درباره دلایل قطعی ها ذکر نمی شود.






در حالی که مشتریان بانک ملت از خدمات این بانک رضایت ندارند اما مدیران این بانک کاملا از نوع مدیریت خود راضی هستند و به همین دلیل برای خود پاداش های میلیونی تعیین می کنند.


گفتنی است، بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹، مبلغ پاداش هیئت‌مدیره بانک ملت برای سال گذشته ۶۷۰ میلیون تومان تعیین شد. پاداش اعضای هیئت‌مدیره بانک ملت در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود که در سال ۹۹ رشد ۶۷ درصدی داشته است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر