صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین جزئیات واگذاری دو ورزشگاه به دو باشگاه سرخابی از زبان شهردار تهران

شهردار تهران از آخرین جزئیات واگذاری دو ورزشگاه به دو تیم سرخابی پایتخت خبر داد و گفت: ورزشگاه امام‌رضا(ع) به باشگاه استقلال و ورزشگاه کاظمی به باشگاه پرسپولیس اختصاص یافت.
کد خبر : 62190

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف امروز در حاشیه جشنواره یاد یار مهربان از واگذاری ورزشگاه امام رضا(ع) به باشگاه استقلال خبر داد و اظهار کرد: ورزشگاه کاظمی نیز در منطقه 19 به پرسپولیس اختصاص داده شده است.


وی درباره نحوه واگذاری این دو ورزشگاه توضیح داد: مسئولان وزارت ورزش، شهرداری و نمایندگان دو باشگاه کمیته‌ای تشکیل داده و در خصوص نحوه واگذاری به توافقاتی رسیده است.


قالیباف با بیان اینکه واگذاری این دو ورزشگاه در راستای توسعه ورزش در جنوب شهر تهران بوده است اضافه کرد: به غیر از استادیوم 100 هزار نفری آزادی،ورزشگاه دیگری برای تمرین فوتبال وجود نداشت و این در حالی است که ما معتقدیم شهر تهران نیازمند چند ورزشگاه 10 الی 15 هزار نفری است.


قالیباف تصریح کرد: بر این اساس در توافقات انجام شده مقرر شد که دو ورزشگاه امام رضا(ع) در منطقه 18 و کاظمی در منطقه 19 در اختیار این دو باشگاه قرار گیرد.


شهردار تهران در خصوص برخی از شایعات مبنی بر اینکه نحوه واگذاری باشگاه‌ها به تعداد هواداران بستگی دارد توضیح داد: این‌گونه نیست و قرار شد خود مسئولان دو تیم در این زمینه به توافق برسند.


قالیباف همچنین درباره راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ شهرکتاب اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت ارشاد قرار شد امسال نمایشگاه بین‌المللی کتاب در این نمایشگاه برگزار شود.


وی با بیان اینکه 70‌درصد مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب از شهرستان‌های اطراف تهران هستند،اضافه کرد: اینکه نمایشگاه خارج از تهران باشد برای شهروندان تهرانی زحمت ایجاد می‌کند اما سعی داریم مشکل را با گسترش حمل و نقل عمومی مرتفع کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر