صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۲۴ آبان ۱۴۰۰
به‌مناسبت هفته پیشگیری از دیابت انجام شد؛

پایش سلامت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی زرقان

ایستگاه سلامت پایش قند خون و فشار خون به‌مناسبت هفته پیشگیری از دیابت به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان برای کارکنان این دانشگاه برپا شد.
کد خبر : 621329

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زرقان، به‌مناسبت هفته پیشگیری از دیابت، ایستگاه سلامت پایش قند خون و فشار خون به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان برای کارکنان این دانشگاه برپا شد.



مدیر امور دانشجویی دانشگاه آزاد زرقان اظهار کرد: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان در محیط رقابتی امروز به‌شمار می‌آید. از این رو، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این دانشگاه حفظ سلامت و ایمنی کارکنان است و از آنجاکه مشغله کاری کارکنان زیاد است و متأسفانه فرصت زیادی برای کنترل سلامت خود ندارند، حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی این ایستگاه را برپا کرد که با استقبال پرشور کارکنان روبه‌رو شد.



زینب شجاعی‌فرد افزود: از آنجا که بسیاری از افراد مبتلا به قند و فشار خون از بیماری خود مطلع نیستند، ایستگاه سلامت به‌مناسبت هفته دیابت و به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی برای تست قند و فشار خون برپا شد. در این ایستگاه علاوه‌بر تست قند و فشارخون، مشاوره و اصلاح برنامه غذایی به همکاران به‌منظور پیشگیری و کنترل بیماری داده شد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر