صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۴ - ۲۲ آبان ۱۴۰۰
رضوان خبر داد؛

معرفی ۵ ایده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی

۵ ایده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی چالش‌ها و فرصت‌ها، توسط داوران به‌عنوان ایده برتر برای حمایت و تبدیل به محصول معرفی شدند.
کد خبر : 620766

شهرام رضوان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در دامغان اظهار کرد: پس از نقد و بررسی طرح‌ها و ایده‌های ارائه شده در استارت‌آپ گیاهان دارویی و داروهای گیاهی چالش‌ها و فرصت‌ها، توسط داوران پنج ایده به‌عنوان ایده برتر برای حمایت و تبدیل به محصول معرفی شدند.




بیشتر بخوانید:


درآمدزایی از تولید داروهای گیاهی در دانشگاه آزاد اسلامی




رئیس مرکز تحقیقات تولید و فناوری داروهای گیاهی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان افزود: تولید مواد آرایشی، بهداشتی و دارویی از گیاه آلوئه‌ورا ارائه شده توسط محمدمهدی کاظمی، تولید مواد آرایشی و بهداشتی از روغن پسته و گل محمدی توسط نیلوفر باقری رنانی، نانو کپسوله‌سازی و بررسی خواص ضد جهش‌زایی کورکومین تخلیص شده از زردچوبه توسط امیر فاخر بهزادی پور، بهینه‌سازی استخراج ترکیبات فنلی و ساپونینی از دو گیاه Ruscus hyracanus و Parrotia persica توسط نیکسا یاوری و سارا میرحقی ساعتچی و بهینه‌سازی استخراج تاکسول توسط پلیمر قالب مولکولی از گیاه سرخدار بومی ایران توسط آقای رضا دهنوی از جمله طرح‌هایی هستند که در این استارت‌آپ شناسایی و معرفی شدند.



به گزارش آنا، در این رویداد استارت‌آپی ۱۰۰ ایده و طرح ارسال شد و پس از انتخاب و ارائه ۲۵ ایده منتخب، پنج ایده به‌عنوان ایده برتر برای حمایت معرفی شده است.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر