تیر پرسپولیس و استقلال به سنگ خورد؟/ تبلیغات محیطی فعلا دست سازمان لیگ ماند
به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، صبح امروز نشست مشترک مدیران باشگاههای لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد. پیش از برگزاری این جلسه، باشگاه استقلال که به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی بود، تلاش کرد تا نظر باشگاههای لیگ برتری را برای گرفتن حق تبلیغات محیطی جلب کند. البته باشگاه پرسپولیس هم با استقلال همراه بود و مسئولان هر دو باشگاه به دنبال گرفتن حق تبلیغات محیطی بودند.در این میان حتی باشگاه استقلال به مدیران باشگاههای لیگ برتری پیشنهاد داده بود در مسابقات لیگ، هر زمان که تیمها میزبان باشگاه استقلال و پرسپولیس هستند علاوه بر اینکه این باشگاه تبلیغات محیطی را برعهده میگیرد، 8 میلیارد تومان هم به تیمها میدهند.
این موضوع از سوی سعید فتاحی که به تازگی بهعنوان مدیر اجرایی باشگاه استقلال مشغول به فعالیت شده در حال پیگیری بود، اما تیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سنگ خورد. در حالی که آجورلو طرح خود را مبنی بر در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی توسط باشگاهها مطرح کرده بود اما تمام مدیران باشگاهها موافق این طرح نبوده و در نهایت با این موضوع مخالفت شد. با مخالفت مدیران عامل لیگ برتر فوتبال، تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ ماند. اگرچه رایزنی در این زمینه همچنان از سوی دو باشگاه سرخابی ادامه دارد و آنها به این راحتی عقب نخواهند نشست.
انتهای پیام/۴۰۵۷/
انتهای پیام/