صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰
سردار جعفری:

شرایط زندگی مردم را باید تغییر دهیم

فرمانده قرارگاه بقیةالله الاعظم سپاه گفت: مردم ما در سال‌های اخیر تحمل خود را زیر بار تحریم‌های ظالمانه نشان داده و اینک باید با این هماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های حاکم شرایط زندگی را تغییر دهیم.  
کد خبر : 618607

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، سردار سرلشگر محمدعلی جعفری عصر امروز در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد اتابه در گلزار شهدای گوراب‌زرمیخ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در ترویج ایثار و شهادت باید بیشتر کار شود زیرا این انقلاب تمام استحکام و استقلال خود را مدیون خون پاک شهیدان است و شهدا در جامعه ما زنده هستند و نقش ایفا می‌کنند.


وی با تاکید بر لزوم توجه به حل مشکلات کشور با استفاده از ظرفیت جوانان افزود: باید سمت و سوی حل مشکلات مردم را با محول کردن میدان کار به جوانان انقلابی و جهادی سوق داده و برای رسیدن به پیشرفت و حل مشکلات اجرایی از بیانیه گام دوم انقلاب باید بهره جُست.


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله (عج) نقش گروه‌های مطالبه‌گر در شناسایی و حل معضلات کشور را موثر دانست و بیان کرد: در شرایط کنونی همه باید با مشارکت و هم‌افزایی به حل مشکلات اساسی مردم بپردازیم و با تشکیل گروه‌های مختلف نسبت به مطالبه‌گری مردم اقدامات اساسی و موثر انجام دهیم.


وی با اشاره به اینکه اگر دین خدا را یاری کنیم خدا هم ما را یاری می‌کند، اظهار کرد: مردم ما در سال‌های اخیر تحمل خود را زیر بار تحریم‌های ظالمانه نشان داده و اینک باید با این هماهنگی‌های موجود بین دستگاه‌های حاکم شرایط زندگی را تغییر دهیم.


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله (عج) در مسیر شهدا بودن یستادگی و مقاومت رامحوریت شعار گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: عدالت اجتماعی هدف مهم و آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


وی با اذعان به اینکه توصیه مهم رهبر به جوانان و دانشجویان همراهی در مطالبه‌گری و ارائه پیشنهادات و نظرات ایده‌آل برای حل مشکلات کنونی کشور راهگشا است، افزود: در این زمینه با راهکارهای خوب و قابل اجرا برای حل مشکلات جامعه می‌توانیم آن طور که باید و شاید اقدامات لازم و اساسی را در جامعه هموار کنیم.


جعفری با بیان اینکه باید مطالبات گروه‌های مطالبه‌گر براساس استدلال و منطق باشد، افزود: باید تا می‌توانیم با ورود جدی در این زمینه مشکلات و موانع را برطرف‌سازی کرده و به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به جامعه ایده‌آل و انقلابی دست یابیم.


فرمانده قرارگاه بقیه الله العظم (عج) با تاکید بر اینکه هدف شهدا برپایی عدالت در جامعه و براساس قوانین اسلامی بوده است، تصریح کرد: مردم باید در محله‌ها و کوچه‌ها اقدامات فرهنگی انجام داده و همه باهم در تلاش باهم باید نهادهای اجتماعی را با نهادهای سیاسی همراهی کنند تا اسلامی سیاسی و اجتماعی داشته باشیم.


وی مهم‌ترین هدف از پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی را تشکیل جامعه‌ای آرمان‌گرا و مستقل دانست و بیان کرد: جامعه آرمانی و پویا نیز زمانی محقق می‌شود که همه افراد جامعه به نحو احسن کار خود را انجام دهند.


جعفری با بیان اینکه پیروان راه شهدا نباید از تهدیدهای دشمنان بترسند و به حرف‌های آنان گوش فرا دهند، تصریح کرد: شهدا زنده‌اند و در همین دنیا هم هستند و خیلی بیشتر از زمان حیاتشان برای احیا و توسعه اسلام و امید دادن به جامعه و مردم نقش آفرینی می‌کنند به این منظور بیش از ۴۰ سال پی‌درپی دشمنان با طرفدارانشان در داخل و خارج از کشور تلاش می‌کنند که ملت ایران از این راه دست بردارند اما مردم همچنان پای آرمان‌هایشان هستند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر