صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۵ - ۰۵ آبان ۱۴۰۰
زارع عنوان کرد؛

تمدید مجوز فعالیت گلخانه ۱۳ هزار متر مربعی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت گفت: تمدید مجوز فعالیت ۱۳ هزار متر مربع گلخانه و احیا و توسعه مزرعه گل محمدی این واحد دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر : 617101

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مرودشت، یاسر زارع در نشست رؤسای واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با ارائه گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای احیا و بازسازی مجتمع امام رضا(ع) (علوم و تحقیقات سابق) این واحد دانشگاهی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در حال احیا و بازسازی مجتمع علوم و تحقیقات سابق برای اختصاص امکانات آن به دانشجویان بین‌المللی واحد مرودشت، استان و کشور هستیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت اظهار کرد: در این راستا تمدید مجوز ۱۳ هزار متر مربع گلخانه، احیا و توسعه مزرعه گل محمدی، استخر پرورش ماهی، مجتمع رفاهی مرکز بین‌الملل و دانشجویان خارجی، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، مرکز همایش‌های بین‌الملل ازجمله برنامه‌هایی بوده که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت انجام شده یا در شرف انجام است.




بیشتر بخوانید:


موفقیت واحد مرودشت در حوزه جذب، ثبت نام و تصویب رشته‌های جدید




سجاد نیکخو مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در این نشست با تشریح زندگی و ویژگی‌های اهل تقوا، میانه‌روی و تواضع در رفتار را از شاخص‌ترین بخش‌های این سبک زندگی دانست و گفت: علم نافع علمی بوده که گره‌گشایی می‌کند و مواجهه آنها با خدا در حالت دارایی، نداری، صحت، بیماری، غربت و وطن تفاوتی ندارد، نزد آنها فقط خدا بزرگ است. این سبک زندگی شاقول برای تعیین نوع رفتار ما در مواجهه با دانشجویان و مراجعان می‌تواند باشد.


وضعیت جذب نودانشجویان در دانشگاه آزاد فارس بهتر از سال گذشته


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با بررسی آماری و تحلیلی تعداد دانشجویان جذب شده در واحدهای این استان و بررسی دلایل و عوامل افزایش یا کاهش دانشجویان، وضعیت جذب نودانشجویان را در مقایسه با سال گذشته بهتر ارزیابی کرد و آن را حاصل تلاش و همت همه همکاران دانست و ادامه داد: رسیدن به حالت مطلوب مستلزم تلاش بیشتر همه رؤسای واحدها و مراکز استان است.



محمدرضا قائدی با تشریح راه‌های کسب درآمد غیرشهریه‌ای توسط واحدهای دانشگاهی خواستار استفاده از ظرفیت هیئت علمی، تجهیزات آزمایشگاهی، کارگاهی و ارتقای و افزایش رشته‌های مهارتی شد.


به گزارش آنا در این نشست جلسه تبیین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با برنامه ۵ ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه به ریاست دکتر طهرانچی به‌صورت مجازی برگزار شد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر