صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۴
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با آنا خبر داد

برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی چند نفر ثبت‌نام کردند؟+ جزئیات برگزاری آزمون

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 41 هزار و 895 دواطلب شرکت در آزمون استخدامی سال 94 سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی تامین اجتماعی 16 بهمن 94 در تهران و سایر مراکز استان برگزار می‌شود.
کد خبر : 61709

حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد جزئیات آزمون استخدامی تامین اجتماعی اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی منحصرا به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی از روز شنبه 12 دی ماه آغاز و تا روز جمعه 18 دی ماه ادامه داشت.


وی افزود: لازم بود تمام متقاضیان در مهلت مقرر ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی نسبت به واریز مبلغ 500 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت‌های متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل تقاضانامه برای اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: براساس آمار گزارش شده تعداد 41 هزار و 895 دواطلب شرکت در آزمون استخدامی سال 94 سازمان تامین اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما از روز چهارشنبه 14 بهمن ماه تا پنجشنبه 15 بهمن ماه94 روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت و داوطلبان ثبت‌نام‌کننده ضرورت دارد در این مهلت ضمن مراجعه به سایت و مشاهده کارت آزمون و پرینت از آن اقدام کنند.


توکلی یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی 94 سازمان تامین اجتماعی روز جمعه 16 بهمن 94 در تهران و سایر مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان یک دفترچه حاوی سوالات عمومی و یک دفترچه حاوی سوالات تخصصی ارائه خواهد شد.


وی در مورد دروس دفترچه‌های عمومی و تخصصی گفت: آزمون عمومی شامل دروس ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی، زبان و ادبیات فارسی، آشنایی مقدماتی با رایانه، معارف اسلامی، شناخت تامین اجتماعی، اطلاعات عمومی و همچنین استعداد و هوش است.


مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: پس از برگزاری آزمون نمره کل دواطلب براساس میانگین وزنی با وزن حاصل ضریب یک برای نمره کل دروس عمومی و ضریب سه برای کل دروس اختصاصی محاسبه می‌شود و آن دسته از متقاضیانی که در ردیف معرفی‌شدگان آزمون استخدامی کتبی به میزان دو برابر ظرفیت مجوز‌های صادره در عناوین شغلی مربوطه قرار می‌گیرند باید نسبت به ارائه مدارک لازم بر حسب مورد و برابر اعلام سازمان تامین اجتماعی در موعد مقرر مصاحبه علمی اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر