صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۴۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
امام جمعه بناب در دیدار دانشگاهیان:

تربیت صحیح یک فرد از مالکیت تمام جهان بالاتر است

امام جمعه بناب خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد این شهر گفت: شما مسئولان باید تمام همت خود را به کار ببندید تا انسان های صالح و الهی تربیت کنید؛ تربیت صحیح یک فرد از مالکیت تمام جهان بالاتر است.
کد خبر : 6169

به گزارش خبرنگار آنا، در دهمین روز از آخرین ماه سال، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.


حجت الاسلام باقری بنابی در این دیدار با توجه به مقام خلیفة اللهی انسان گفت: قانون ازلی و سرمدی پروردگار این است که انسان، افضل موجودات در کل جهان هستی و موجودی بی بدیل و بی مثل و مانند است. تنها موجودی که خداوند برای آفرینش آن خود را تحسین کرده و بر افضیلت آن تاکید کرده، انسان است. خداوند تمام هستی را برای تکامل و الهی شدن انسان آفریده است.


وی با توجه به اهمیت تربیت صحیح انسان افزود: همین اشرف مخلوقات می تواند تحت تاثیر عوامل بیرونی و درونی مثل چهارپایان و حتی بدتر از آن هم شود. لذا نوعِ جهت دادن به انسان ها هم می تواند آنها را به هدایت منتهی کند و هم موجت گمراهی آنها شود.


امام جمعه بناب خطاب به مسئولان دانشگاه ادامه داد: شما مسئولان نظام اسلامی باید تمام همت خود را به کار ببندید تا انسان های صالح و الهی تربیت کنید. تربیت صحیح یک فرد از مالکیت تمام جهان بالاتر است. اکنون این فرصت در اختیار شماست و باید از آن به نحو احسن استفاده کنید تا انسان های بزرگ و ذخیره برای نظام اسلامی تربیت کنید. اگر در این مسئولیت خطیر، سستی به خرج دهید فردای قیامت مورد مواخذه قرار خواهید گرفت.



در ابتدای این جلسه، دکتر احمد امیری رئیس دانشگاه آزاد بناب گزارش مختصری از وضعیت موجود دانشگاه ارائه داد.


راهیابی اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد بناب به مسابقات کشوری قرآن و عترت(ع)


به گزارش آنا، مرحله استانی بخش شفاهی مسابقات قرآن و عترت(ع)، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برگزار شد.


در این دوره از مسابقات، سیدفضل الله رضوی پور مقام اول اذان اساتید، حبیب خانمحمدی مقام اول ترتیلِ کارکنان و اکبر ستاری بهنام مقام اول رشته حفظ 10 جزء دانشجویان را کسب کرده و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند.


اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد بناب در این دوره از مسابقات سه مقام دومی و یک مقام سومی را نیز به خود اختصاص دادند.


در این مسابقات که در مسجد فاطمة الزهراء(س) و آمفی تئاتر اندیشه واحد مراغه و بصورت مجزا برای برادران و خواهران و با قضاوت اساتید مجرب بین المللی برگزار شد، شرکت کنندگان به تعداد 82 نفر برادر و 40 نفر خواهر در فضایی معنوی به رقابت پرداختند و نفرات برتر برای شرکت در مرحله ی کشوری این مسابقات مشخص و معرفی شدند.



انتهای پیام/

برچسب ها: قرآن و عترت
ارسال نظر