صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۰
مجیدی:

برای شکست ذوب‌آهن باید تمرکز داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدواریم بازی فردا را به خوبی مدیریت کنیم و با ارائه یک بازی زیبا بازی به نتیجه مطلوب یعنی برد برسیم.
کد خبر : 616525

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب آهن در خصوص وضعیت تیمش برای این بازی اظهار داشت: تیم ذوب آهن تیم بسیار خوب و دونده‌ای است و باید برای این بازی تمرکز کامل داشته باشیم.


وی افزود: امیدواریم بازی فردا را به خوبی مدیریت کنیم و با ارائه یک بازی زیبا بازی به نتیجه مطلوب یعنی برد برسیم.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومین و محرومین برای بازی با ذوب آهن گفت: مصدوم برای این بازی فقط بابک مرادی به دلیل سرماخوردگی است و محرومی برای این بازی نداریم.


وی در خصوص رسیدن استقلال به رکورد کسی ۱۱۰۰ امتیاز در لیگ برتر در صورت کسب امتیاز مقابل ذوب آهن تصریح کرد: من اطلاعی از این رکورد نداشتم، به هر جهت مربیان دیگر در طول این سال‌ها زحمت کشیدند و امیدواریم این رکورد در بازی فردا شکسته شود.


مجیدی اضافه کرد: چیزی که برای خودم مهم است بازی فردا است، رکورد را تیم به دست آورده و تلاش همه بوده است و مختص شخص من نیست و این پیروزی‌ها سهم همه است.


وی در پاسخ به اینکه احتمال خرید بازیکن جدید خارجی توسط استقلال ابراز داشت: هر بازیکنی که بخریم در رسانه رسمی معرفی می‌شود.


او درباره احتمال بازی کردن کوین در مسابقه آبی‌ها مقابل ذوب‌آهن گفت: ان‌شاءالله اگر تا فردا صبر کنید، می‌بینید که بازی می‌کند یا نه.


وی در خصوص عملکرد تیم استقلال در هفته اول تاکید کرد: همه تیم‌ها در اولین بازی مشکل دارند، در آن بازی در نیمه اول برای خلق موقعیت مشکل داشتیم که این مشکل در نیمه دوم حل شد و به پیروزی رسیدیم.


انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر