صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۲ - ۲۵ دی ۱۳۹۴

مرحله یک‌چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا قرعه‌کشی شد؛ دو فینال زودهنگام، دو بازی خنثی

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا انجام شد که طی آن تیم‌های بارسلونا و والنسیا در این مرحله باید به مصاف هم بروند.
کد خبر : 61615

به گزارش گروه ورزشی آنا،تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی کوپادل‌ری در مرحله یک‌چهارم نهایی جام پادشاهی اسپانیا حریفان خود را شناختند و بر این اساس مقرر شد دو فینال زودهنگام بین بارسلونا و والنسیا همچنین سویا و اتلتیک بیبلبائو برگزار شود. از طرفی میراندس میزبان سلتاویگو است و لاس پالماس برابر اتلتیکومادرید صف‌آرایی خواهد کرد.


هر چند فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما شاید با در نظر گرفتن بضاعت تیم‌ها و قوانین آمار و احتمالات بتوان پیش‌بینی کرد که اتلتیکومادرید و سلتاویگو راهی دور نیمه‌نهایی خواهند شد.


اما دو بازی دیگر کاملا غیرقابل پیش‌بینی خواهند بود، هر چند در صورتی که بارسلونا را تیم قدرتمندی با کلاس جهانی بدانیم باید این تیم را پیروز میدان مبارزه با والنسیا معرفی کنیم. از طرفی سویا و اتلتیک بیلبائو قدرتی همسان دارند و مشخص نیست کدام‌یک بتوانند از این مرحله با موفقیت عبور کنند.


روزنامه مارکا در پایان گزارش خود آورده است: جای رئال مادرید در این جمع خالی است، جمعی که طی آن تیم‌های بحران‌زده و بی‌ستاره‌ای چون لاس پالماس یا میراندس اعضای آن هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر