صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسماعیلی:

مشهد «هاب رسانه‌ای» منطقه آسیای میانه شود

وزیر فرهنگ ایده راه‌اندازی «هاب رسانه‌ای» یا «شهر رسانه‌ای» را در دیدار خود از مشهد مطرح کرد که از حدود یک ماه قبل مذاکرات مرتبط با آن میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد آغاز شده است.
کد خبر : 614894

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مساله فرهنگ‌ در کشور باید هم در برنامه‌ریزی و هم بودجه‌ریزی در اولویت باشد و در برنامه‌های استانی هم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت به دنبال این است که فرهنگ‌ را به یکی از مسائل اصلی حوزه حکمرانی تبدیل کند.


محمدمهدی اسماعیلی شنبه، ۲۴ مهر ماه، با سیدعبدالله ارجایی، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد پیرامون موضوعات فرهنگی این کلانشهر گفت‌وگو کرد. در بخشی از این دیدار محمدمهدی اسماعیلی ایده راه‌اندازی «هاب رسانه‌ای» یا «شهر رسانه‌ای» در مشهد را مطرح کرد که از حدود یک ماه قبل مذاکرات مرتبط با آن میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد آغاز شده است. همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضرورت‌های رسانه‌ای برای مشهد ‌از حیث مجاورت استان خراسان رضوی با افغانستان و ترکمنستان و ظرفیت زیارتی شیعیان این مناطق را مطرح کرد.


وی در بخش دیگری از این دیدار، اظهار کرد: مسئله فرهنگ‌ در کشور باید هم در برنامه‌ریزی و هم بودجه‌ریزی در اولویت باشد و در برنامه‌های استانی هم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت به دنبال این است که فرهنگ‌ را به یکی از مسائل اصلی حوزه حکمرانی تبدیل کند.


به گزارش مرکز روابط عمومی ‌و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این جلسه مقرر شد کمیته مشترک میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری مشهد فعال شود تا ظرف یک ماه آینده برای تفاهم‌نامه‌ای در خصوص موضوعات‌ مطرح شده و پیوست‌های اجرایی در دو حوزه رسانه‌ای و سبک زندگی طراحی و مصوبات و مراحل اجرایی آن دنبال شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر