صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۶ - ۲۰ مهر ۱۴۰۰
رحیمی تشریح کرد؛

دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد چه ویژگی‌هایی دارد؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با تشریح ویژگی‌ها و موفقیت‌های دانشکده دامپزشکی این دانشگاه گفت: جامعه دامپزشکی در تأمین امنیت و سلامت غذایی و کنترل بیماری‌های مشترک انسان و حیوان نقش مهمی دارد.
کد خبر : 613912

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرکرد در مراسم جشن روز دامپزشک که به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با شعار پاسخ و نقش دامپزشکان در بحران کووید- ۱۹ برگزار شد از مهدی فرید، عزت‌الله فتحی و پیمان کیهانی، سه عضو هیئت علمی پیشکسوت گروه دامپزشکی این واحد دانشگاهی تجلیل شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم با تبریک روز ملی دامپزشکی به استادان و دانشجویان این رشته تحصیلی گفت: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین دانشکده‌های دامپزشکی در کشور محسوب می‌شود.


ابراهیم رحیمی افزود: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد سال ۱۳۶۴ راه‌اندازی شد و با حضور استادان نامی از کشور به فعالیت خودش ادامه داده و اکنون فارغ‌التحصیلان این دانشکده از مدیران مجرب کشور محسوب می‌شوند.


وی بیان کرد: بسیاری از کلینیسین‌های صاحب‌نام کشور، فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند و سال گذشته پنج نفر از سرآمدان برتر کشوری از دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد انتخاب شدند که افتخاری برای استان چهارمحال و بختیاری است.


فعالیت کلینیک‌های تخصصی دام کوچک و بزرگ


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دو کلینیک تخصصی دام کوچک در استان اصفهان و کلینیک تخصصی دام بزرگ در شهر کیان استان چهارمحال و بختیاری واقع هستند، تشکیل شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آزمایشگاه تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در سه طبقه و مجهز به دستگاه‌هایی با تکنولوژی پیشرفته در زمینه بیوتکنولوژی است.



رحیمی اظهار کرد: سال گذشته انجمن علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مقام دوم انجمن‌ها را در سطح کشور کسب کرده و چند دوره مسابقه ملی با عنوان دام‌تاپ برگزار کرده است.


وی مطرح کرد: کارگاه‌های بسیار موفق و کلاس‌های آموزشی نیز توسط استادان به شکل دوره‌ای هر ماهه برگزار می‌شود که می‌تواند نقش حائز اهمیتی در سلامت جامعه داشته باشند.


این استاد دانشگاه افزود: ارکان اصلی غذای روزمره انسان، تولیدات دامی است که با آموزش و تربیت دانشجویان مستعد در رشته دامپزشکی می‌توان به این رکن اساسی دست یافت.


این مقام مسئول بیان کرد: جامعه دامپزشکی و نیروهای این مجموعه در دو جایگاه تأمین امنیت و سلامت غذایی و کنترل بیماری‌های مشترک نقش ویژه و مهمی دارند.


به گزارش آنا، محمد اسدی مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، محمد رستمی مدیرعامل کارخانه مالت‌سازی صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، محسن جعفریان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و پریسا بنی‌مهدی نماینده دانشجویان دکتری حرفه‌ای دامپزشکی هم در این مراسم درباره روز دامپزشکی مطالبی را عنوان کردند.



قرائت فاتحه برای مرحوم فرشاد زمانی‌دهکردی از بنیان‌گذاران دانشکده دامپزشکی، پخش موسیقی و اهدای هدایایی به استادان پیشکسوت گروه دامپزشکی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر