صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر از دبیر و خبرنگار اجتماعی آنا در جشنواره رسانه‌های شهری

شب گذشته مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های شهری پایتخت با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه در سالن آمفی تئاتر بوستان گفت‌وگو برگزار شد و در میان تقدیر شده‌گان از دبیر و خبرنگار گروه اجتماعی آنا نیز تقدیر شد.
کد خبر : 6125

به گزارش آنا، این جشنواره برای نخستین بار به صورت کشوری برگزار شد و 5هزار و 670 اثر برای شرکت در آن ارسال شد که در نهایت 2هزار اثر از آن به مرحله داوری رسیده و 42 اثر نیز به عنوان برتر انتخاب شد.


شب گذشته در اختتامیه این جشنواره " جواد حیدریارن" دبیر و " زهرا میرزاخانی" خبرنگار اجتماعی آنا شایسته تقدیر شناخته شده و لوح تقدیر دریافت کردند.


شهردار تهران در این مراسم که در محل آمفی تئا‌تر مرکز همایش‌های شهرداری تهران در بوستان گفت‌و‌گو برگزار شد، ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و زحمات طاقت فرسای اصحاب رسانه در حوزه شهری، گفت: هدف همه ما این است که یک گام به جلو برداشته و شهرمان را به پیش ببریم تا این شهر برای شهروندانش از بعد مادی و معنوی محل زندگی شده و برای کشور خود و دنیا نیز مایه افتخار باشد.


وی یادآور شد: پس از قریب به یک دهه توفیق خدمت در شهرداری تهران، عرض می‌کنم این شهر به نقطه‌ای رسیده است که برای پیشرفت آن دیگر با حوزه برنامهریزان درون و بیرون شهرداری تهران، هزینه کردن و امکانات مادی بیش از این قابل پیشرفت و رشد نیست. به تعبیری شهر به نقطه‌ای رسیده است که اگر یکایک مردم و شهروندان خودشان برای پیشرفت شهر مشارکت معنی دار نداشته باشند، ما دیگر به جایی که قابل توجه باشد نخواهیم رسید. طبیعی است که برای ایجاد این پیوند، رسانه‌ها تنها بستری هستند که می‌توانند این رسالت را انجام دهند.


شهردار تهران ابراز داشت: ما در حوزه زیر ساخت‌ها اقدامات جدی را انجام داده و پس از شناسایی مشکلات، راهکارهای این مشکلات را نیز پیدا کرده‌ایم اما به جایی رسیده‌ایم که برای تحقق شعار «آسمانی آبی، زمین پاک» نیازمند تغییر رفتار ترافیکی در شهر هستیم و این تغییر رفتار نیز باید در مجموعه مردم اتفاق بیفتد. البته این موضوع نه تنها در بخش رفتار ترافیکی، بلکه در همه بخش‌ها باید دنبال شود. باید توجه داشت که برای پیشرفت راهی جز این نداریم که به این امر توجه داشته باشیم. اینجا است که به تمام معنی به سمت رسانه دست نیاز دراز می‌کنیم تا اجازه دهیم این دور حرکت و پیشرفت در شهرمان پیش برود.


انتهای پیام/

ارسال نظر