صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
صبح امروز در مراسم آیین درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه؛

200 اصله نهال به دست هنرمندان و اصحاب رسانه در بوستان گفتگو کاشته شد

صبح امروز در مراسم آیین درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه 200 اصله نهال به نام هنرمندان و اصحاب رسانه در بوستان گفتگو کاشته شد.
کد خبر : 6119

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی‌محمد مختاری در مراسم آیین درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه که در بوستان گفتگو برگزار شد، با اشاره به فصل درختکاری در آستانه سال جدید گفت: امروز 200 اصله نهال به نام اصحاب رسانه و هنرمندان با حضور جمعی از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه هنر برگزار شد.


مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به طرح نهضت درختکاری که از دوماه پیش در شهر تهران آغاز شده است، تصریح کرد: به همین منظور تا پایان سال جاری هزار اصله نهال از گونه های مستمر و غیرمستمر در شهر تهران کاشته می شود.


وی با تاکید بر کاشت هزار هکتار درختکاری در دامنه جنوب البرز، ادامه داد: این در حالی است که برنامه ویژه ای را برای کاشت درخت در منازل و معابر شهروندان در دستور کار داریم.


به گزارش آنا در مراسم آیین درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه اساتید مجسمه سازی، موسیقی دانان، نقاشان، اساتید گرافیک و مجریان تلویزیونی حضور داشتند.


200 هنرمند امروز در بوستان گفتگو درخت کاشتند


محسن سلیمانی در مراسم آیین درختکاری سرآهنگان هنر و رسانه با بیان اینکه در مراسم امروز میزبان پیشکسوتان هنر ایران زمین بودیم، افزود: هنرمندان عرصه های مختلف همچون موسیقی، هنرهای تجسمی، طراحان، گرافیک، نقاشی، هنرهای سنتی و مجسمه سازی در قالب انجمن های هنری در این مراسم حضور یافتند.


مدیر اداره نقاشی سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه یادآور شد: حضور 200 هنرمند پیشکسوت در این مراسم در کاشت درخت دربوستان گفتگو از شاخصه های این برنامه به شمار می رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر