صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۰
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

گشایش دفتر استانداردسازی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: دفتر استانداردسازی در این دانشگاه با هدف گسترش فعالیت‌های علمی و آزمایشگاهی مبتنی بر استانداردهای روزآمد ملی و جهانی گشایش یافت.
کد خبر : 611588

منصور اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و اداره کل استاندارد استان همدان و گشایش دفتر استانداردسازی در این دانشگاه خبر داد و گفت: ایجاد ارتباط معنادار و علمی میان دانشگاه و صنعت و آموزش استادان و دانشجویان از اهداف این تفاهم‌نامه است.





معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد که دفتر استانداردسازی در این دانشگاه با هدف گسترش فعالیت‌های علمی و آزمایشگاهی مبتنی بر استانداردهای روزآمد ملی و جهانی گشایش یافته است.


وی افزود: یکی از وظایف دانشگاه ایجاد ارتباط دوسویه با صنعت و جامعه است و در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ظرفیت‌های مختلف آموزشی و پژوهشی اعم از استادان خبره، دانشجویان توانمند، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی وسیع و منحصر به فرد قصد دارد با ارائه خدمات متنوع به بخش‌های مختلف صنعت و جامعه، در راستای رفع نیازهای مردم گام بردارد.


وی ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به ضرورت ارتباط دانشگاه و ارگان‌های تصمیم‌گیر در این حوزه، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان و اداره کل استاندارد استان همدان منعقد شد.




معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به فعالیت‌های گوناگون علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ابراز کرد: این فعالیت‌ها و خدمات مختلفی که از سوی دانشگاه به بخش‌های مختلف جامعه و صنعت ارائه می‌شود، نیازمند بهره‌مندی از استانداردهای لازم است که در تفاهم‌نامه میان دانشگاه و اداره کل استاندارد مندرج است.


وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان آزمایشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان و صنایع تبدیلی موجود در غرب کشور تأکید کرد: آزمایشگاه غذا و دارو، آزمایشگاه کشش میلگرد و آزمایشگاه محیط‌زیست ازجمله مواردی است که در صورت کسب استانداردهای لازم قابلیت ارتقا به عنوان آزمایشگاه‌های معتمد همکار اداره کل استاندارد را داراست.



انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
لطف الله کریمی
15:32 - 1400/07/10
اقدام بسیار مفیدی است