صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور خبر داد؛

رونمایی از سامانه هوشمند کلاس‌یار + فیلم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از رونمایی سامانه هوشمند امور کلاس‌ها (کلاس یار) در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 610372

سیدمجتبی موحدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در نیشابور از رونمایی سامانه هوشمند امور کلاس‌ها (کلاس یار) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور خبر داد و اظهار کرد: این اپلیکیشن که توسط اعضای هیئت علمی در گروه فناوری اطلاعات و با همت علی حیدری و محسن تقی‌پور و دیگر مسئولان حوزه فناوری این واحد دانشگاهی طراحی و ایجاد شده در کشور منحصربه‌فرد بوده و کاری نو و خلاقیت علمی ویژه‌ای در راستای افزایش بهره‌وری در حوزه آموزشی و مدیریت امور کلاس‌ها محسوب می‌شود.


وی افزود: یکی از اهداف هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور، همگام‌سازی علمی امور با مسائل اجرایی و اداری و با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مخاطبان به‌ویژه دانشجویان است و در راستای این رویکرد و با مشاوره و رایزنی با اعضای گروه‌های آموزشی از طرح‌های و ایده‌های نو و مبتنی بر پژوهش و دانش استفاده خواهیم کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور گفت: تعدادی از قابلیت‌های ویژه اپلیکیشن کلاس یار شامل اطلاع‌رسانی به‌موقع زمان و مکان تشکیل کلاس‌ها، تشکیل‌نشدن کلاس و اعلام تاریخ تشکیل کلاس جبرانی، امتحان میان‌ترم و پایان‌ترم، روزهای حضور استادان در دانشگاه و ... می‌شود.


موحدی‌فر با قدردانی از تلاش اعضای هیئت علمی گروه فناوری و اطلاعات از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور که ایده و طرح‌های علمی و قابل اجرا را دارند، دعوت به همکاری و مشارکت کرد.





به گزارش آنا، با استقرار سامانه هوشمندسازی امور کلاس‌ها(کلاس یار) در دانشگاه همه دانشجویان و استادان بدون حضور در دانشگاه و فقط از طریق نصب این نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه خود می‌توانند هر لحظه از وضعیت زمان حضور خود در دانشگاه مطلع شوند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۱۰۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر