صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۲ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
قائدی مطرح کرد؛

اردوهای جهادی چه تأثیری در پیشبرد اهداف محرومیت‌زدایی دارد؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون عنوان کرد: اردوهای جهادی موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی در روستاهای محروم می‌شود.
کد خبر : 608213

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کازرون، امیر قائدی در حاشیه بازدید از فعالیت بسیجیان در روستای محروم فامور و سایر روستاهای اطراف (توابع شهرستان کازرون) گفت: دانشجویان داوطلب در اردوهای جهادی ضمن محرومیت‌زدایی در روستاهای نیازمند به عمران، از امیال دنیایی خود چشم‌پوشی می‌کنند و به سمت خودسازی گام برمی‌دارند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اضافه کرد: یکی از اهداف طرح اردوهای جهادی توسط دانشجویان بسیجی، کاهش محرومیت‌زدایی است که این عمل خداپسندانه علاوه بر ایجاد توسعه، عمران و آبادانی می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی در روستاهای محروم شود.



معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون هم با بیان اینکه اردوهای جهادی بسیار بااهمیت است، مطرح کرد: باید ارتباط برقرار شده در اردوهای جهادی با کودکان و نوجوانان روستا حفظ شود و در طول سال استمرار و تداوم داشته باشد.


حجت‌الاسلام علی اکبر عارف، شبکه‌سازی و کادرسازی برای انقلاب اسلامی را از طریق ارتباط با نونهالان، نوجوانان و جوانان مناطق محروم میسر دانست و تأکید کرد: در اردوهای جهادی باید از طریق شناسایی افراد مستعد و توانمند ساکن در روستا، برای انقلاب و اسلام یارگیری و نیروگزینی کرد.



وی تأکید کرد: انقلاب ما برای تداوم به نیرو نیاز دارد، بنابراین اگر بتوانیم کودکان را از سنین پایین به خوبی رشد دهیم، آینده انقلاب اسلامی بیمه خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر