صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰
همزمان با ایام اسارت آل‌الله صورت گرفت؛

آزادی دومین زن زندانی با محکومیت مالی غیرعمد توسط دانشگاه آزاد اسلامی نکا

همزمان با اسارت اهل بیت عصمت و طهارت و در راستای اجرای مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا یک زن سرپرست خانوار زندانی جرائم غیرعمد آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
کد خبر : 605849

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از نکا، همزمان با ایام اسارت اهل بیت عصمت و طهارت و در راستای اجرای مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با مشارکت کارکنان، استادان و خیران وابسته به این دانشگاه، یک زن سرپرست خانوار زندانی جرائم غیرعمد با جمع‌آوری مبلغ ۲۴۰ میلیون ریال آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در این‌باره اظهار کرد: بسیاری از این افراد ناخواسته در ورطه جرائم افتاده‌اند و بدون کمترین پشتوانه مالی نمی‌توانند خسارت وارده را جبران کنند.



ارشاد صادقی‌طوسی بیان کرد: آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد آن هم زن سرپرست خانوار در شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی سبب خوشحالی خود و خانواده‌ آنان می‌شود.


وی با بیان اینکه دانشگاهیان و افراد خیر وابسته به دانشگاه به‌عنوان خیران نوع‌دوست زبانزد بوده و تاکنون نیز در بخش‌های مختلف گره‌گشایی کرده‌اند، یادآور شد: یک ماه قبل نیز بسیج دانشجویی شهید مطهری این واحد دانشگاهی مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال را برای آزادی یک زن سرپرست خانوار از افراد خیر و دانشجویان جمع‌آوری کرد که انصافاً باید از بسیج دانشجویی شهید مطهری دانشگاه و اعضای شورای مرکزی پایگاه تشکر و قدردانی شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا عنوان کرد: بین افراد، زنانی هستند که به‌دلیل جرائم غیرعمد در زندان به‌سر می‌برند و برخی به دلیل ضمانت همسر، برادر یا خویشاوندان که خودشان هیچ نقشی ندارند، امروز پشت میله‌های زندان و فرزندان خیلی از این بانوان سرپرست خانوار چشم‌انتظار آنان هستند.


عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا تأکید کرد: با توجه به برگزارنشدن مراسم ترحیم و یادبود برای اموات در شرایط کنونی کرونایی، خانواده‌ها می‌توانند هزینه‌های احسان مراسم ترحیم خود را نیز صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کنند.


به گزارش آنا، همزمان با فرارسیدن عید غدیر و به یاد مولی علی علیه‌السلام، هزینه آزادسازی یک زندانی خانم جوان سرپرست خانوار ساکن شهرستان بهشهر با مبلغ ۱۵ میلیون تومان توسط مسئول و اعضای شورای پایگاه بسیج دانشجویی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا از خیران و بانیان گردآوری و تأمین شد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر