صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۱ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
بوچانی:

۳ مقاله ISI عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه نمایه شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد که ۳ مقاله ISI عضو هیئت‌ علمی گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در مجلات معتبر بین‌المللی Q۱ نمایه شد.
کد خبر : 605402

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه، آرش بوچانی از نمایه‌ شدن سه مقاله معتبر علمی سمیه نجفی، عضو هیئت‌ علمی گروه صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مجلات معتبر علمی خبر داد.



معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ادامه داد: مقاله نخست در مجله «کامپیوتر اند اینداستریال اینجینییرنیگ» (Computer & Industrial Engineering) با رتبه Q۱ در الزویر، مقاله دوم در مجله «ژورنال آو ریلتینگ اند کانسومیر سرویسز» (Journal of retailing and consumer services) با رتبه Q۱ در الزویر و مقاله سوم نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجله «مدیکال ریسرچ متدولوژی» (BMC Medical Research Methodology) با رتبه Q۱ نمایه شده است.


به گزارش آنا در بخشی از مقالات مطرح شده است که پیشرفت در فناوری و بازارهای رقابتی شدید از یک طرف و تغییر نیازها و خواسته‌های مشتریان از طرف دیگر، باعث کاهش طول عمر محصولات شده و سرعت توسعه محصولات جدید را افزایش داده است.



شرکت‌ها برای موفقیت در فروش، علاوه بر طراحی محصولات جدید مطابق با نیازهای مشتریان و خلق ارزش برای آنها، باید تقاضای حال و آینده را به طور صحیح پیش‌بینی کنند. از اینرو در مقالات عضو هیئت علمی واحد کرمانشاه به مدل‌سازی چگونگی انتشار و تقاضای محصولات جدید با در نظر گرفتن رفتار استراتژیک مشتریان پرداخته شده است.


در دیگر مقاله(دوم) عضو هیئت علمی واحد کرمانشاه به مدل‌سازی قیمت‌گذاری و تبلیغات پویا برای محصولات جدید پرداخته شده‌ است. هدف غایی تمامی شرکت‌های سودمحور کسب حداکثر سود است؛ بنابراین استفاده از تکنیک‌ها و رویکردهایی که رسیدن به این هدف را برای آن‌ها میسر کند از اهمیت بالایی برخوردار است.


تحقیقات نشان می‌دهد که موفقیت در ارائه محصولات جدید، رکن اصلی برای کسب مزیت رقابتی و رسیدن به حداکثر سود است. از طرف دیگر مهم‌ترین فاکتورها در کسب موفقیت در ارائه‌ محصولات جدید، اتخاذ تصمیمات مناسب قیمت‌گذاری و تبلیغات با در نظر گرفتن رفتار مشتریان جامعه هدف است. در مقاله دوم برای حل مدل ارائه شده از روش‌های کنترل بهینه استفاده شده است.


در مقاله سوم سمیه نجفی که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مجله «مدیکال ریسرچ متدولوژی» (BMC Medical Research Methodology) با رتبه Q۱ به چاپ رسیده سوختگی یک حادثه غم‌انگیز برای فرد، خانواده و جامعه است و می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیر جسمی، روحی و روانی، اقتصادی و اجتماعی ایجاد کند، سوختگی ششمین علت اصلی مرگ در ایران است. اگر اقدام به درمان سوختگی در زمان مناسب انجام گیرد، می‌توان تا حد زیادی عوارض ناشی از آن را کاهش داد.


در این مقاله با مقایسه چهار روش داده‌کاوی (درخت تصمیم، جنگل تصادفی، ماشین‌بردار پشتیبان و رگرسیون لجستیک) به تعیین عوامل موثر بر فاصله میان سوختگی و شروع به درمان پرداخته شده است.




انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر