صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
در بازدید از دانشکده پرستاری واحد نجف آباد

دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت: امکانات و تجهیزات دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد در سطح بالایی است

دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر مریم رسولی دانشیار و معاون آموزشی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات بورد پرستاری این وزارتخانه و محمدرضا بیریایی رئیس نظام پرستاری نجف‌آباد از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد بازدید کرد.
کد خبر : 60497

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، دکتر عباس عباس‌زاده در بازید از دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد، امکانات و تجهیزات موجود در این دانشکده را بی‌بدیل خواند و گفت:« امکانات و تجهیزاتی که در این دانشکده وجود دارد در بالا‌ترین سطح استانداردهای دانشگاهی کشور و در واقع فرا‌تر از حد انتظار است.»


وی ادامه داد: «وجود مدیریت کارآمد در جای جای این دانشگاه و دانشکده پرستاری و مامایی مشهود است. نیروی انسانی و کادر آموزشی دانشکده نسبتا کامل است، با این حال نیاز به تقویت دارد. فضاهای آموزشی بسیار مناسب و بیشتر از استاندارد‌های موجود برای دانشجویان و استادان فراهم شده و امکانات بسیار خوبی برای تحقیق و پژوهش در اختیار استادان این دانشگاه قرار داده شده است.»


دبیر هیات بورد پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: «وجود تشکل‌های دانشجویی فعال، کلاس‌های مجهز، کتابخانه و سایت رایانه و همچنین مرکز آموزشی مهارت‌های بالینی مجهز و به‌روز از جمله مزایایی است که این دانشکده در اختیار دارد.»



عباس‌زاده در مورد اضافه شدن رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: «تصویب این موضوع به یک فرد خاص بستگی ندارد. بررسی‌ها باید از سوی هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه ریزی رشته پرستاری انجام شده و سپس گزارش این بررسی در شورای گسترش مورد ارزیابی و تصمیم نهایی قرار گیرد. این فرآیند در ابتدای کار است ولی با توجه به شرایط، امکانات و تجهیزات مورد نیاز باید به آینده نگاه مثبت داشت.»


وی ادامه داد: «تحصیلات تکمیلی غایت و ‌‌نهایت آموزش نیست، با این حال داشتن این مقاطع ویژگی و امتیازی است که باید عادلانه و بر اساس معیارهای موجود در سطح همه دانشگاه‌های کشور توزیع شود. در این توزیع هیچ تفاوتی بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی وجود ندارد و اگر هم در گذشته وجود داشته باید اصلاح شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر