صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۲ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

امکان ادامه تحصیل دانشجویان افغانستان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فراهم شد

مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس شرایطی دانشجویان کشور افغانستان می‌توانند تحصیل خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه دهند.
کد خبر : 604550

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اساس شرایطی دانشجویان کشور افغانستان می‌توانند تحصیل خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه دهند.


در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شرایط کشور افغانستان در روزهای اخیر، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای عمل به رسالت خویش در حمایت از همسایگان افغانستانی خود، شرایط ویژه‌ای را برای ادامه تحصیل دانشجویان شاغل به تحصیل در افغانستان که قصد ادامه دادن دروس خود را در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دارند، در نظر گرفته است.


این تسهیلات در ۲ حوزه امکان تطبیق دروسی که ازنظر سرفصل توسط گروه آموزشی دانشکده قابل تطبیق با دروس دانشگاه صنعتی امیرکبیر باشند و همچنین شهریه ویژه دانشجویان افغانستانی ارائه می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر با نشانی الکترونیکی abhary.m@aut.ac.ir یا شماره ۰۹۱۲۷۱۲۰۸۰۲ (واتس آپ و تلگرام) در ارتباط باشند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر