صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۰ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
احمدی‌زاد به آنا خبر داد؛

حضور بیش از ۲ هزار نفر در آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور ۱۴۰۰ استان‌های تهران و البرز

رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور ۱۴۰۰ استان‌های تهران و البرز حضور دارند.
کد خبر : 604425

سجاد احمدی زاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در مورد نحوه برگزاری آزمون عملی داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته علوم ورزشی کنکور ۱۴۰۰، خاطرنشان کرد: این آزمون از امروز سه‌شنبه آغاز شده است و تا روز جمعه ۱۲ شهریورماه به مدت ۴ روز در دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.


وی افزود: آزمون عملی داوطلبان رشته علوم ورزشی امروز و فردا برای برادران و پنج‌شنبه و جمعه ۱۱و ۱۲ شهریورماه برای خواهران برگزار می‌شود و از مجموع ۲ هزار و ۶۰۰ نفر داوطلب شرکت‌کننده، تعداد یک هزار و ۵۹ داوطلب پسر و یک هزار و ۶۰۸ داوطلب دختر از سوی سازمان سنجش معرفی شدند تا در آزمون‌های آمادگی جسمانی شرکت کنند.


رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: آزمون‌ها در ساعت‌های مختلف در ۲ سالن ورزشی مجزا و با تعبیه ۳ ایستگاه که هر کدام ۶ تست تخصصی دارد، برگزار می‌شود. از نکات مهم برگزاری آزمون، رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی است. پذیرش داوطلبان، اتاق فیلم، معاینه پزشکی، بررسی وضعیت بدنی و بینایی‌سنجی در فضای باز انجام می‌شود.


وی افزود: آزمون عملی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها در رشته علوم ورزشی کنکور ۱۴۰۰ در دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود و نسبت به سال گذشته با استقبال گسترده‌تر داوطلبان روبه‌رو شده است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر