صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۴

آخرین وضعیت لیست ورودی و خروجی تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل تیمی پرکار بوده است.
کد خبر : 60276

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ باشگاه تراکتورسازی فصل نسبتا شلوغی را در نقل و انتقالات پشت سر می‌گذارد. بعد از قطعی شدن جدایی مهرداد بایرامی، میرهانی هاشمی، ایان رمزی و سامان نریمان جهان از تراکتورسازی، این تیم کلانتری، مهدی کیانی و فرزاد حاتمی را جذب کرده است. با این‌ حال، سرنوشت چند بازیکن این تیم هنوز نامشخص است.


احتمال معاوضه طهماسبی و جماعتی


باشگاه فولاد خوزستان با ارسال درخواست کتبی به باشگاه تراکتورسازی خواستار به خدمت گرفتن مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم تراکتورسازی شد. امیر قلعه نویی تنها شرط خود را برای انجام این انتقال موافقت باشگاه فولاد خوزستان با انتقال مهرداد جماعتی اعلام کرده و این در حالی است که جماعتی و هم طهماسبی از نیمکت نشینی در تیم هایشان ناراضی هستند و موافق این انتقال هستند.


کد سربازی مهدی شریفی به نام تراکتور خورد


مهدی شریفی که از چند روز گذشته در تبریز حضور دارد امروز با لباس شخصی در تمرین تراکتور حضور پیدا کرد. در حالی که برخی رسانه ها خبر از خوردن کد این بازیکن به نام تیم ملوان را منتشر کرده بودند اما کد این بازیکن سرباز به نام تراکتورسازی خورده و وی باید سربازی خودش را در تیم تراکتورسازی بگذراند.


خارجی های تراکتور در مرخصی


اولین‌ تمرین‌ تیم‌ تراکتور در حالی برگزار شد‌ که‌ اکثر‌ بازیکنان‌ سرباز‌ و‌ به خصوص خارجی‌ها‌ی تراکتور‌ در‌ تمرین‌ حضور نداشتند. کارلوس، سزار و ایان رامزی تا روز سه شنبه هفته آینده از باشگاه تراکتورسازی مرخصی گرفته اند و قرار است این بازیکنان در ترکیه به اردوی آماده سازی این تیم بپیوندند.


انتهای پیام/

ارسال نظر