صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۵۷ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
در جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی مطرح شد؛

اظهارات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی «صمت»

موسوی: فاطمی امین، جوانی انقلابی و تحول گرا است/مطهری: فاطمی امین برنامه عملیاتی برای تأمین کالای اساسی نداردنمایندگان موافق و مخالف گزینه پیشنهادی وزارت صمت، دیدگاه‌های خود را درباره وی مطرح کردند.
کد خبر : 602680

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاست خبرگزاری آنا، نمایندگان در جلسه نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت سیدرضا فاطمی امین، وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت پرداختند.


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گزارش این کمیسیون پیرو برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزرات صنعت، معدن و تجارت را در صحن مجلس قرائت کرد. سخنگوی کمیسیون اقتصادی گزارش این کمیسیون پیرو برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزرات صنعت، معدن و تجارت را در صحن مجلس قرائت کرد.


اردشیر مطهری در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت در این جلسه مجلس گفت: امروز فردی به مردم معرفی شده که هیچ برنامه قابل پیاده‌سازی و عملیاتی برای تأمین کالای اساسی و تنظیم بازار ندارد. با انتخاب آقای فاطمی امین، تأمین کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها بر زمین خواهد ماند و موجب ناامیدی مردم از این دولت مردمی خواهد شد.


وی افزود: در برنامه فاطمی امین به قیمت‌گذاری در زنجیره ارزش اشاره شده است. این برنامه شائبه قیمت‌گذاری دستوری دارد و خلاف برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد است.


خلیل بهروزی‌فر در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت در این جلسه مجلس گفت: انتقاداتی که نمایندگان مخالف مطرح می کنند، دغدغه‌های ناشی از مشکلاتی است که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است.


سید کاظم موسوی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت در این جلسه مجلس گفت: آقای فاطمی امین، جوانی انقلابی و تحول گرا است.


احسان ارکانی، در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت در این جلسه مجلس گفت: آقای فاطمی امین، برخی از سرفصل‌های برنامه شما دارای ابهام است.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر