صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۹ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
باقرزاده اعلام کرد؛

پذیرش مجدد دانشجو در رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی خوی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی درباره مشکل پیش‌آمده برای رشته پرستاری این دانشگاه گفت: با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم به‌زودی شاهد ازسرگیری پذیرش دانشجو در این رشته خواهیم بود.
کد خبر : 602326

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خوی، علی باقرزاده در جلسه مسئولان شهرستان خوی که به‌مناسبت بررسی موانع و مشکلات شهرستان خوی به‌ویژه در حوزه دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز دانشگاهی در سطح استان آذربایجان غربی است.


وی افزود: این دانشگاه نماد علم و تجربه در کنار هم بوده و تاکنون محققان و پژوهشگران متعددی از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند که بخش اعظمی از آنان در سطح استان و شهرستان در حال خدمت به کشور عزیزمان هستند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با تشکر از خدمات و دلسوزی‌های مسئولان شهرستان در برگزاری این قبیل جلسات بیان کرد: واحد خوی تلاش می‌کند تا با گسترش رشته‌ها در حوزه‌های پیراپزشکی مانند پرستاری، مامایی، هوشبری و مدیریت خدمات بهداشت و درمان به مرحله نوینی در عرصه خدمت به شهروندان نائل آید.



باقرزاده درباره مشکل پیش‌آمده برای رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی عنوان کرد: با فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم در این راستا به‌زودی شاهد ازسرگیری پذیرش دانشجو در این رشته خواهیم بود.


وی از تلاش‌ها و حمایت‌های گوناگون رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از واحدهای دانشگاهی و نیز از خدمات و کوشش‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی تشکر کرد و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان شهرستان به برخی موضوعات دانشگاهی شد.


راه‌اندازی دومین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی از تلاش‌های این دانشگاه برای راه‌اندازی دومین کنفرانس ملی تحقیق و توسعه در سطح کشور خبر داد و تأکید کرد: امیدواریم این کنفرانس بتواند درنهایت به راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مرکز تحقیق و توسعه در شهرستان خوی منجر شود.


باقرزاده به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی رشته‌های تلفیقی در مقاطع تحصیلات تکمیلی در واحد خوی اشاره کرد و توضیح داد: رشته‌هایی مانند حقوق اقتصادی، بانکداری اسلامی، تجارت الکترونیکی و مهندسی مالی ازجمله دستاوردهای چنین تفکری هستند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر