صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۱ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
در کمیسیون عمران مجلس مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های «امیر آشتیانی» برای پاکسازی عمومی میادین مین

برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت دفاع برای پاکسازی عمومی میادین مین تشریح شد.
کد خبر : 601538

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه روز سه‌شنبه ( ۲۶ مرداد ماه) این کمیسیون گفت: امیر محمدرضا آشتیانی وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در جلسه کمیسیون عمران برنامه خود را در رابطه با احراز آمادگی‌های دفاعی نیروی‌های مسیح و اشراف اطلاعاتی تشریح کرد.


وی افزود: با توجه به اینکه وی در کمیسیون عمران حضور داشت برنامه‌های خود را پیرامون مباحث مهندسی نظیر مستندسازی و رفع مشکلات تملک و رفع تعارض املاک، پاک‌سازی عمومی میادین مین با توجه به اعتبارات ۵.۵ میلیارد تومانی در سال، بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش عمر ساختمان و تأسیسات وزارت دفاع مطرح کرد و سپس نمایندگان نیز در رابطه با خروج پادگان‌ها از شهرها و بازنشستگان نیروهای مسلح، کمک به احداث بیمارستان و استقرار نیروی نظامی در برخی نقاط کشور مطالبی مطرح کردند.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در ادامه جلسه، سجادی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون عمران حاضر شد و به بیان رزومه کاری و سوابق اجرایی و ورزشی خود پرداخت.


ایری اضافه کرد: ورزش در مدارس با رویکرد تعلیم و تربیت، اولویت‌دهی به ورزش همگانی و افزایش امید و تحرک در جامعه، رسیدگی با موضوعات مربوط به ورزش قهرمانی، بازنگری در خصوص شرکت توسعه و تجهیز امکان ورزشی، طراحی سند آمایش سرزمینی طی ۳ ماه، شیوه جدید حمایت از بازنشستگان و ورزشکاران و واگذاری پرسپولیس و استقلال در کمتر از یک سال و کارآفرینی ورزشی از جمله برنامه‌های وی برای مدیریت در وزارت ورزش بود.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: پس از توضیحات وزیر پیشنهادی ورزش، نمایندگان نیز سوالات خود را مطرح کردند که آقای سجادی به آنها پاسخ داد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر