صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۷ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
در دیدار دانشگاهیان

بخشدار رودهن: دانشگاه آزاد اسلامی را از افتخارات خود می‌دانیم و هر قدر بتوانیم حمایت می‌کنیم

بخشدار رودهن تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در شهر ما یکی از برندهای خوب منطقه است و آن را از افتخارات خود می‌دانیم و هر چقدر بتوانیم حمایت کنیم، چراکه هم به نفع مردم و هم به نفع دانشگاه است.
کد خبر : 60007

به گزارش خبرنگار آنا، رئیس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بخشدار رودهن در محل بخشداری این شهر دیدار کردند. رضا طاهرخانی در این دیدار با ابراز خرسندی از حسن نیّت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کمک به آبادانی شهرهای کوچک و بزرگ کشور خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن یکی از دانشگاه‌های خوب کشور است که در خارج از مرز‌ها نیز شناخته شده و همیشه از آن به نیکی یاد می‌شود.


وی با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه تولید علم در این واحد دانشگاهی، تأثیر مستقیم این امر در توسعه شهر رودهن را یادآور شد.


واحد رودهن اکنون در ۱۰۴ رشته در مقاطع ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد


در ابتدای این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با تقدیر از برگزاری این نشست، به بیان دیدگاه‌ها و نظر خود درباره برقراری ارتباط هرچه بهتر و مؤثر‌تر میان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با مدیران و مسئولان اجرایی شهر پرداخت و با تشریح گوشه‌هایی از عملکرد واحد رودهن در مسیر توسعه این شهر، خاطرنشان کرد: امروز به لطف خدای متعال و با همراهی مردم شریف و نجیب رودهن، این واحد دانشگاهی تبدیل به یکی از قطب‌های تولید علم در شرق استان تهران شده است.



دکتر نقی شجاع با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص توسعه علمی واحد رودهن به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی افزود: از مهر ماه سال ۹۳ تا کنون تعداد ۲۸ رشته در مقطع دکتری و ۵۷ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۵ رشته در مقطع کار‌شناسی در این واحد دانشگاهی به تصویب رسیده است و اکنون این واحد در ۱۰۴ رشته در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. ۵ رشته در مقطع دکتری و ۷ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد نیز در دست بررسی است که به حول و قوه الهی در آینده نزدیک به تصویب خواهند رسید.


شجاع با تأکید بر اهمیت ایجاد فرصت‌های شغلی برای دانش آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی و با اشاره به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در توسعه شرکت‌های دانش بنیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی رودهن خاطرنشان کرد: اقداماتی از قبیل راه اندازی مرکز رشد در واحد رودهن هم به اشتغال جوانان کمک می‌کند، هم وابستگی درآمد دانشگاه را به شهریه‌های دانشجویان کاهش می‌دهد و راه‌های جدیدی برای تولید ثروت و کسب درآمد پیش روی ما می‌گذارد.


رئیس واحد رودهن در تبیین راهکارهای هموارسازی مسیر پیشرفت این شهر گفت: اگر رابطه میان دانشگاه و دستگاه‌های مختلف اجرایی مثل سابق نزدیک و صمیمی باشد قطعا شاهد ثمرات و برکات این همکاری دوطرفه خواهیم بود.


وی افزود: پیشرفت شهر به نفع دانشگاه و توسعه فضاهای آموزشی و فعالیت‌های دانشگاه به نفع شهر است.


در پایان این جلسه، حاضرین ضمن تأکید بر لزوم ادامه همکاری‌های سابق، به توسعه روابط فی مابین و برگزاری هرچه بیشتر این نشست‌ها ابراز تمایل کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر