صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۴

حافظی: حکم تعطیلی کارخانه تولید آسفالت اجرا نمی‌شود/ حکم پلمپ کارخانه سنگ‌خردکنی از سوی دیوان عدالت متوقف شده است

رییس کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کارخانه تولید آسفالت در منطقه 18 مربوط به یکی از معاونت‌های شهرداری است که حکم تعطیلی آن اجرایی نمی‌شود گفت: حکم پلمپ کارخانه‌های سنگ‌خردکنی در منطقه 15 صادر شده و دیوان عدالت اداری دستور توقف حکم را داده است.
کد خبر : 59925

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌الله حافظی در تذکرات پیش از دستور دویست و بیست و سومین جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه شهرداری موظف است با صنایع آلاینده در شهر تهران برخورد کند، اظهار کرد: ولی شهرداری خود صنایع آلاینده دارد. کارخانه تولید آسفالت در منطقه 18 به گفته شهردار منطقه مربوط به یکی از معاونت‌های شهرداری است که حکم تعطیلی آن ابلاغ شده ولی اقدامی برای این حکم صورت نگرفته است.


حافظی افزود: بنده از شهردار تهران تقاضا دارم نسبت به اجرای حکم کارخانه آسفالت منطقه 18 اقدام کند.


رییس کمیسیون محیط‌زیست و سلامت شورای‌شهر تهران در خصوص اوراقچی‌های منطقه 15 نیز گفت: اوراقچی‌های این منطقه تابستان سال 95 به مجتمع ثامن‌الحجج در فرون‌آباد منتقل می‌شوند.


وی همچنین درخصوص کارخانه سیمان واقع در منطقه 15 مشیریه توضیح داد: خروجی‌های این کارخانه توسط فرمانداری ری و محیط‌زیست رصد می‌شود و خروجی‌های آن پاک گزارش شده و مشکلی ندارد.


حافظی ادامه داد: کارخانه‌های سنگ‌خردکنی در مجاورت کارخانه سیمان قرار دارد که حکم پلمپ آن نیز صادر شده و دیوان عدالت اداری دستور توقف حکم را داده است. کارخانه سنگ‌خردکنی سلامت مردم را تهدید می‌کند و اقدامات این کارخانه باید متوقف شود.


وی ادامه داد: در شرق خیابان فداییان اقدامات مغازه‌های سنگ‌بری موجب آلودگی صوتی و ایجاد گرد و غبار در فضا می‌شود، لذا از دوستان ساماندهی مشاغل تقاضا داریم نسبت به توقف این مشاغل اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر