صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۴۱ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
آیت‌الله معلمی:

جهش تولید در فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر قابل مشاهده است

طرح پرورش ماهیان خاویاری بسیار نو و فعال است نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: جهش تولید در فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به‌ویژه در رشته کشاورزی و بخش پرورش ماهی قابل مشاهده است.
کد خبر : 599239

آیت‌الله علی معلمی امام جمعه قائم‌شهر در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت شهید محمد بلباسی(مدافع حرم) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: حقیقتاً حضور در دانشگاه و بازدید از امکانات و فعالیت‌ها برایم لحظات مسرت‌بخشی بود که توفیقات دانشکده کشاورزی واحد قائم‌شهر را به همت دانشگاهیان و حمایت‌های دنشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دیدم.



وی با توجه به شعار سال‌های اخیر مقام معظم رهبری به مناسبت سال‌ها نو توضیح داد: در رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اعم از رشته کشاورزی و به‌ویژه در بخش پرورش ماهی در انواع گوناگون، جهش تولید را مشاهده می‌کنیم.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طرح پرورش ماهیان خاویاری بسیار نو و فعال است و آینده خوبی را نوید می‌دهد، تأکید کرد: باید برای دانشجویان فرصت آموزش و برای استادان تحقیق، پژوهش و ... وجود داشته باشد و همه اینها موجب رفاه بیشتر جامعه شود.


معلمی بیان کرد: به نوبه خودم از همه اعضای هیئت علمی، پژوهشگران، رئیس واحد قائم‌شهر و همه دانشگاهیان تشکر می‌کنم و امیدواریم که این‌گونه توفیقات افزایش پیدا کند و روزافزون شود.



انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر