صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
غلام‌زاده خبر داد؛

انتشار شیوه‌نامه اجرایی حمایت از شرکت‌های زیست بوم دانشگاه آزاد اسلامی

شیوه‌نامه اجرایی اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست بوم دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.
کد خبر : 598862

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،شیوه‌نامه اجرایی اولین فراخوان حمایت از شرکت‌های زیست بوم دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.


عسکری غلام‌زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت حمایت از فعالیت‌های فناورانه در قالب‌های مختلف عنوان کرد: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد اعتماد بر تخصص و توانمندی اساتید، پژوهشگران و فناوران جامعه عظیم دانشگاه و با مأموریت حمایت از فعالان در زیست‌بوم فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی در اقصی نقاط کشور فعالیت رسمی خود را به‌صورت عملیاتی آغاز کرده است.


وی افزود: این صندوق در محورهای مختلفی ازجمله ضمانت‌نامه‌های معتبر برای پیش‌پرداخت و حسن انجام کار پروژه‌های مختلف، تسهیلات متنوع در قالب خطوط اعتباری، جعاله، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه، توسعه محصول و ...، خدمات عاملیت مالی، ارائه خدمات سامانه ستاد و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و نهادهای عمومی، ارزیابی و ارزش‌گذاری طرح‌های فناورانه و انواع مشاوره مالی، حقوقی، سرمایه‌گذاری، ارزیابی و ... خدمات خود را ارائه می‌کند.


مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اولین طرح حمایت از شرکت‌های زیست‌بوم نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب فراخوان عمومی در کل کشور و در حوزه‌های فناوری مختلف آغاز شده است، بیان کرد: این طرح با اعطای ۷ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۶ درصد به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. طرح صرفاً ویژه اشخاص حقوقی و شرکت‌های اکوسیستم دانشگاه آزاد اسلامی که شامل تمامی شرکت‌های مستقر در فضای دانشگاه، شرکت‌های اعضای هیئت علمی، فارغ‌التحصیلان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد است.


وی مهلت ارسال طرح در این فراخوان را تا ۲۰ مردادماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: متقاضیان می‌بایست جهت آشنایی با شیوه‌نامه اجرایی فراخوان و همچنین دانلود فرم خام تکمیل طرح به سایت صندوق به نشانی http://azadfund.ir مراجعه کنند.


متقاضیان می‌توانند پوستر فراخوان، شیوه‌نامه اجرایی و فرم خام را از لینک‌های زیر دانلود کنند:


http://azadfund.ir/content/images/۲۸۹۵/۱۴۰۰۰۴۲۶-azadfund-f-a.docx


http://azadfund.ir/content/images/۲۸۹۵/۱۴۰۰۰۴۲۶-shivenameh.pdf


http://azadfund.ir/content/images/۲۸۹۵/۱۴۰۰۰۴۲۳-original.jpg


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر