صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
جوکار در گفت‌وگو با آنا:

دولت «تدبیر و امید» از حرف تا عمل فرسنگ‌ها فاصله داشت

توصیه‌های رهبر انقلاب باید سرلوحه دولت‌ها قرار بگیردرئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: رهبر انقلاب در فرمایشات امروز خود به نارسایی‌های بخش اقتصاد و همچنین مشکلات معیشتی مردم اشاره کردند و فرمودند با کارهای روزمره و اقدامات پیش‌بینی‌نشده نمی‌توان مشکلات را حل کرد.
کد خبر : 598608

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ سیزدهمین دوره‌ ریاست جمهوری اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی باید مبنای کار خود را بیانیه گام دوم قرار بدهد و دولت سیزدهم سعی کند که شرایط را از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب تغییر دهد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب در فرمایشات امروز خود به نارسایی‌های بخش اقتصاد و همچنین مشکلات معیشتی مردم اشاره کردند و فرمودند با کارهای روزمره و اقدامات پیش‌بینی‌نشده نمی‌توان مشکلات را حل کرد.


جوکار با اشاره بر اینکه حجت‌الاسلام رئیسی در ایام انتخابات به ارزش‌های انقلاب تأکید داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به این مسئله اشاره کردند و ادامه این مسیر درست را حائز اهمیت دانستند. دولت سیزدهم نباید از ظرفیت نخبگان غافل شود و ارتباط مستمر با مردم یک اصل مهم در اداره کشور است.


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: توصیه بعدی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دولت سیزدهم، شناخت ظرفیت‌های فراوان کشور و توجه جدی به آن‌ها بود و اشاره کردند ظرفیت و توانمندی عظیمی در داخل کشور وجود دارد. توصیه‌های رهبر انقلاب باید سرلوحه دولت‌ها قرار بگیرد و دولتمردان در راستای تحقق آن گام بردارند.




بیشتر بخوانید:


حمایت رهبری از دولت‌، منوط به انجام وظایف است/ تأکید رهبری بر زمان‌بر بودن حل مشکلات




وی با بیان اینکه منویات امروز رهبری حول محور سیاست داخلی بود، اظهار کرد: رهبر انقلاب اولویت اصلی را رفع مشکلات اقتصادی دانستند و دولت سیزدهم باید برای حل مشکلات معیشتی، جلوگیری از افسارگسیختگی نقدینگی و گرانی‌ها اقدامات اساسی انجام بدهد البته همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند حل مشکلات اقتصادی زمان‌بر است و مسئولان باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا این زمان هر چه ممکن است کوتاه‌تر شود.


رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: حجت‌الاسلام رئیسی باید یک تیم اقتصادی منسجم و کارآمد تشکیل بدهد و نباید مانند دولت قبل از حرف تا عمل فرسنگ‌ها فاصله باشد. این تیم اقتصادی باید در میدان باشند و مردم احساس کنند که تحولی در زندگی‌شان رخ‌داده است.


انتهای پیام/۴۱۶۳


انتهای پیام/

ارسال نظر