صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون دادستان مشهد خبر داد:

پرونده ضاربان آمر به معروف به طور فوق العاده رسیدگی می‌شود

5 متهم دستگیر شده در پرونده ضرب و جرح روحانی آمر به معروف با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود.
کد خبر : 59816

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، معاون دادستان مشهد روز گذشته در گفت و گو با خراسان ضمن بیان این مطلب افزود: پس از اعلام ماجرای چاقوکشی موتورسواران در منطقه میدان سپاد مشهد که طی آن روحانی آمر به معروف مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، بلافاصله دستورات ویژه ای برای شناسایی و دستگیری ضاربان صادر شد و نیروهای انتظامی تحقیقات خود را شبانه آغاز کردند.

قاضی علی موحدی راد افزود: طی چند ساعت عملیات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی موفق شدند 5 متهم را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کنند. این مقام قضایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع و تأکیدات دادستان مشهد برای برخورد قاطع با افرادی که به امنیت روانی جامعه خدشه وارد می کنند، این پرونده به شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد و توسط قاضی میرزایی مورد رسیدگی قرار گرفت. سرپرست ناحیه 4 قضایی مشهد اضافه کرد: قاضی میرزایی از قضات باتجربه ای است که به پرونده های جرایم خاص و اراذل و اوباش رسیدگی می کند و با عنایت به این که در پرونده ضاربان امر به معروف نیز افرادی قصد داشتند با چاقوکشی و ایراد ضرب و جرح، قدرت نمایی کنند، این پرونده به طور فوق العاده و خارج از نوبت در دستور کار قاضی شعبه 409 دادسرای مشهد قرار گرفته است.

قاضی موحدی راد خاطرنشان کرد: 5 متهم این پرونده روز گذشته به تناقض گویی پرداختند و عنوان کردند که در محل ارتکاب جرم تنها صدای جیغ و فریادهای یک دختر جوان را شنیده اند. وی گفت: متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند تا تحقیقات تکمیلی در این باره انجام شود و نتیجه آن نیز به اطلاع مردم مومن و ولایتمدار خواهد رسید.

وی اتهامات ضاربان امر به معروف را شروع به آدم ربایی و ایراد ضرب و جرح عنوان کرد و افزود: طبق اظهارات شاکی موتورسواران قصد داشتند دختری را به زور سوار موتورسیکلت کنند که یک شهروند روحانی به قصد امر به معروف و نهی از منکر به آنان نزدیک شده است ولی متهمان وی را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و از محل متواری شده اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر