صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۳ - ۲۶ تير ۱۴۰۰
بوچانی:

مقاله عضو هیئت علمی واحد کرمانشاه در مجله الزویر نمایه شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد: مقاله عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع این دانشگاه در مجله معتبر علمی الزویر به‌صورت Q۱ نمایه شد.
کد خبر : 595182

آرش بوچانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در کرمانشاه اظهار کرد که مقاله احسان کرانی، عضو هیئت علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به‌صورت مشترک با علیرضا عیدی، عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان در مجله علمی الزویر Q۱ نمایه شد.


وی اضافه کرد: عنوان این مقاله «مدل برنامه‌ریزی دو سطحی و رویکرد حل تابع جریمه KKT برای مسئله مکان‌یابی تسهیلات هاب مطمئن» (Bi-level programming model and KKT penalty function solution approach for reliable hub location problem) است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه عنوان کرد: دستاورد این تحقیق، پیاده‌سازی نتایج تحلیلی در جغرافیایی پهناور ایران بوده که با بیان یک مطلب علمی دارای اولویت تحقیقاتی توأم شده و به این واسطه ظرفیت ناوگان حمل و نقل هوایی کشور در کنار سطح بالای قابلیت اطمینان آن به مجامع علمی و تحقیقاتی شناسانده شده و انطباق‌پذیری سبک عملکرد این شبکه حمل و نقل با روش‌های علمی روز دنیا با بیان گزارش‌های مبسوط تکنیکالی به اثبات رسیده است.


به گزارش آنا، در این مقاله آمده است: امروزه سیستم‌های حمل و نقل در تلاش است تا در کمترین زمان ممکن توأم با حداکثر میزان قابلیت اطمینان خدمات خود را ارائه دهند، از این رو تحقیق پیشرو سعی داشته تا یک مدل برنامه‌ریزی دوسطحی طراحی کند که به طور توأم از یک سو هزینه‌های تأسیس شبکه هاب (یافتن محل استقرار تسهیلات خدمت‌دهنده و ایجاد شبکه ارتباطی متقابل میان آنها و مراکز تقاضا) در سطح اول تصمیم‌گیری کاهش دهد و از سوی دیگر میزان خدمات از دست رفته به علت اختلال و شکست در فرآیند خدمت‌دهی در سطح دوم تصمیم‌گیری را به حداقل برساند.



در ادامه این مقاله می‌خوانیم: برای حل این مدل از اصول مطرح در روش KKT و یک روش ابتکاری دو مرحله‌ای با رویکرد توابع جریمه بهره برده شد است. داده‌های مربوط به سیستم Iranian’s Airport Aviation برای ۳۷ شهر مهم کشور ایران در تحلیل محاسباتی مورد استفاده قرار گفته است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر