صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۳۳ - ۱۶ تير ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام پورذهبی:

فعال فرهنگی باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: کسی که در زمینه فرهنگی فعالیت دارد، باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد.
کد خبر : 593149

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سقز، نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان سقز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.


در این نشست بر اساس برنامه زمانبندی شده نماینده جوانان و فعالان فرهنگی شهرستان از جمله قشر دانشگاهی، هلال‌احمر، بسیج‌دانشجویی و اساتید، ورزش و جوانان، کانون‌های فرهنگی، کمیته امداد و... به بیان مسائل مورد نظر و مشکلات پیش‌رو پرداختند.



نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان هم اظهار کرد: حضور در چنین جمعی نشان از اهمیت و تأثیر تشریک‌مساعی و هم‌اندیشی جوانان و مسئولان دارد و بسیار قابل‌تأمل است که مسائل و مشکلات جامعه از قبیل بیکاری، اقتصاد، ازدواج، تحصیلات و ... به عنوان مهم‌ترین دغدغه این قشر و مطالبه برحق آنان است.


پورذهبی تأکید کرد: کسی که در زمینه فرهنگی فعالیت دارد، باید به استقلال فکری، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برسد و در این راه تعهد و انقلابی بودن را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.


وی در راستای پیگیری و رفع مسائل مطرح شده بیان کرد: توجه وافر به دانشجویان و دانشگاهیان و حمایت از کارآفرینان، تقویت نهاد خیریه، حمایت از ورزشکاران از اولویت‌های برنامه زیر نظر این نهاد بوده و حاضر است نماینده هر قشری با حضور در استان، مطالبات مدنظر را از مسئولان ذی‌ربط خواستار باشد و در این راه کمک می‌کند.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/


دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر