صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۴
درگفت‌وگو با آنا

محسن مسلمان: پرسپولیس به جایگاه اصلی‌اش می‌رسد‌/ درون زمین تیم برنده مشخص می‌شود

هافبک پرسپولیس گفت: این قدر خوب بازی می‌کنیم که مدیران باشگاه ناچار شوند مشکلات مالی تیم را برطرف کنند.
کد خبر : 59071

محسن مسلمان درخصوص پیروزی 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان صدرنشین به خبرنگارورزشی خبرگزاری آنا اظهار کرد: «حریف سعی کرد تا در این بازی نمایش خوبی داشته باشد اما عملکرد تیم ما که در تمام 90 دقیقه تیم برتر میدان بودیم باعث شد تا برنده این بازی شویم. هیچ کس نمی‌تواند بگوید ما مستحق برد نیودیم چرا که توپ و میدان در اختیارمان بود و به حریف اجازه ندادیم موقعیت خطرناکی روی دروازه‌مان ایجاد کند.»


وی در مورد بازی خوبی که ارائه کرد و پاس گلی که داد، عنوان کرد: «وقتی کل تیم خوب باشد من هم می‌توانم بازی بهتری ارائه کنم. خدا را شکر می‌کنم که در پیرزوی تیمم نقش داشتم و در هر دو گل تیم سهیم بودم. امیدوارم با ادامه این روند بتوانیم در پایان فصل عنوانی درخور نام پرسپولیس به دست آوریم.»


هافبک سرخ‌پوشان در مورد اینکه پرسپولیس درفراز و نشیب لیگ می‌تواند به قهرمانی برسد یا خیر، تصریح کرد: «شرایط خیلی سخت است و هیچ تیمی دست‌وپا بسته بازی نمی‌کند. 13 بازی تا پایان لیگ باقی مانده و نمی‌توان گفت که ما به واسطه اینکه در 10 بازی گذشته غیر از دیدار با پدیده بازی‌های تماشاگرپسند و چشم‌نوازی ارائه کردیم، حتما قهرمان می‌شویم. در ادامه لیگ هم ممکن است در یکی دو بازی که خوب بازی می‌کنیم برنده نشویم چرا که فوتبال به خاطر نتایج دور از انتظارش زیباست. ما تلاش می‌کنیم تا به هدف‌مان که قهرمانی است،برسیم.»


وی با اشاره به اینکه مشکلات مالی برای همه تیم‌های لیگ برتر وجود دارد، تاکید کرد: «ما به رغم شرایط سختی که داشتیم خود را به جمع مدعیان قهرمانی رساندیم و با ادامه این روند هم می‌توانیم بخت اصلی قهرمانی شویم. هدف‌مان این است که این قدر خوب بازی کنیم که مدیران باشگاه وادار شوند شرایط مالی بازیکنان را بهتر از حال حاضر کنند.»


مسلمان در واکنش به این موضوع که تعطیلات نیم‌فصل موجب نمی‌شود در آغاز مجدد بازی‌های لیگ پرسپولیس به مشکل بخورد، تصریح کرد: «امسال به واسطه بازی‌های تیم ملی چیزی که زیاد داشتیم، نیم‌فصل بوده است. هر بار هم که بازی‌ها تعطیلی شده در اولین بازی عملکرد بدی نداشتیم و با آمادگی کامل بازی کردیم. این بار هم بعد از چند روز تعطیلی به دوبی می‌رویم و اردوی تدارکاتی مناسبی خواهیم داشت. قطعا در این اردو بازی‌های دوستانه خوبی هم برگزار می‌کنیم و از شرایط مسابقه خارج نمی شویم تا با قدرت در اولین بازی به مصاف سپاهان برویم.»


هافبک سرخ‌های پایتخت در پاسخ به این سوال که سرمربی سپاهان در پایان دیدار با ذوب‌آهن اعلام کرده تیمش قوی‌ترین تیم لیگ برتر است، یادآور شد: «همه تیم‌های لیگ برتر قوی هستند و با آمادگی زیادی برابر رقبای خود به میدان می‌روند، اما برنده بازی در زمین و در پایان 90 دقیقه مشخص می‌شود. من ترجیح می‌دهم حرفم را درون زمین و در جریان بازی بزنم. لازم نیست قبل از بازی حرف خاصی بزنم.»


مسلمان در پایان در مورد اینکه چقدر امیدوار است با نمایش خوبی که در هفته‌های اخیر داشته باشد بار دیگر به تیم ملی دعوت شود؟ تصریح کرد: «خوشحالم که در پرسپولیس همه شرایط لازم برای پیشرفت مجددم مهیا شد. دوست دارم اول در پرسپولیس موفق باشم و موفقیت تیمم را نظاره‌گر باشم. بعد از آن اگر از نظر سرمربی تیم ملی استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم در خدمت فوتبال ملی کشورم خواهم بود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر