صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۰۰ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

برانکو: شایسته قهرمانی هستیم/ از کل تیم راضی هستم

سرمربی پرسپولیس گفت:در همه بازی‌ها خوب بازی کردیم و نشان داده‌ایم که استحقاق قهرمانی را داریم.
کد خبر : 59032

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: « با این پیروزی قشنگ‌ترین تعطیلات را خواهیم داشت و ثابت کردیم مستحق قهرمانی هستیم. با یک بازی درخشان به برد با استحقاق دست پیدا کردیم. خوشحالم که این همه تماشاگر به ورزشگاه آمدند و به تیم ما روحیه دادند و ما را با خوشحالی به تعطیلات نیم فصل فرستادند.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که خط دفاعی‌اش در دیدار مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و آیا از خط دفاعی سرخپوشان رضایت دارد یا نه، اظهار داشت: «من از کل تیم راضی هستم، به خصوص در فاز دفاعی توانستیم به خوبی عمل کنیم و به حریف فرصتی ندادیم.»


این مربی کروات خاطرنشان کرد: «در تمام لحظات بازی برتر بودیم و در میانه زمین هم تسلط خوبی روی بازی داشتیم. ما توپ‌های زیادی را گرفتیم و اکنون چیزی که یک مقدار در تیم‌مان کم است پاس‌های همراه با آرامش است که باید روی این مسئله کار کنیم تا در بازی‌های بعدی بهتر شویم. در این بازی هم توانستیم قهرمان نیم‌فصل و صدرنشین لیگ را شکست دهیم تا ثابت کنیم که استحقاق قهرمانی را داریم.»


برانکو در مورد اینکه می‌توانید قهرمان لیگ شوید،بیان داشت: «بعد از بازی با ذوب آهن که ته جدول بودیم گفتم هدف ما قهرمانی است و مثل همه تیم‌ها حق داریم برای قهرمانی بجنگیم و با عملکردمان هم نشان دادیم که شایسته قهرمانی هستیم.»


سرمربی پرسپولیس در مورد جذب بازیکن جدید گفت: «در حال حاضر به سختی می‌توان بازیکنی برای تیم پیدا کنیم و استقلال خوزستان هم تیم خوبی است و همه بازیکنان درجه اول با تیم‌ها قرارداد دارند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر