صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

ویسی: نیاز به شکست خوردن داشتیم/ به پرسپولیسی ها تبریک می گویم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: پرسپولیس در تمام نقاط برتر بود و هیچکدام از بازیکنان ما خوب نبودند. در این بد بودن دو موقعیت دادیم که گل کردند
کد خبر : 59031

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، عبدالله ویسی در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در خصوص شکست در این بازی اظهارداشت: « بسیار بد و نالایق بازی کردیم و حقمان شکست بود. در تمام نقاط زمین زیر فشار بودیم و قاعدتا در چنین فضایی باید می‌باختیم.احساس می‌کنم بعد از 15 هفته شکست نخوردن نیاز داشتیم این اتفاق بیفتد و شکست بخوریم و خوشبختانه این موضوع مقابل تیم پرسپولیس که تیم بزرگی است اتفاق افتاد. به پرسپولیس و بازیکنانش تبریک می‌گویم و از این باخت ناراحت نیستم.»


سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: «در تعطیلات سعی می‌کنیم به تقویت نقاط ضعف و قوت بپردازیم و بعد از 7،8 روز استراحت به کیش می‌رویم تا در این جزیره اردو داشته باشیم.»


وی تاکید کرد: «درست از جایی گل خوردیم که یک هفته تمرین کردیم و با بازیکنان دائم صحبت کردیم که مراقب این ناحیه باشند اما متاسفانه از همین ناحیه گل خوردیم و این اتفاق تمرکز من هم بهم زد و بازیکنان تمرکزشان بهم خورد و گل خوردیم. در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس باختیم. انتظارات از تیم ما بالاست و قرار نیست در آزادی پرسپولیس را خیلی اذیت کنیم و باید می‌باختیم و به یک شکست نیاز داشتیم.»


ویسی در مورد تعطیلات لیگ گفت: «تعطیلات از قبل مشخص شده است و این روال را می‌دانستیم. نباید تعطیلات ادامه دار باشد زیرا اگر مدام لیگ تعطیل شود موضوع لوث می‌شود و سه چهار روز استراحت می‌کنیم وسپس یک اردوی یک هفته‌ای خواهیم داشت.»ویسی



انتهای پیام/

ارسال نظر