صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۰
یداللهی‌اصلان:

شهید چمران افق تازه‌ای را پیش روی آیندگان گشود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: شهید چمران در مناطق جنگی با نشان دادن رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بی‌دریغ از خود افق تازه‌ای را پیش روی ما و همه آیندگان گشود.
کد خبر : 590199

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از تویسرکان، ابوالفضل یداللهی‌اصلان در مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اظهار کرد: شهید چمران با وجود مرتبه علمی و تحصیلات عالی می‌توانست مانند خیلی از اشخاص فارغ از جنگ و هیاهوی آن به دنبال زندگی آرام و نهایتاً فعالیت‌ علمی باشد؛ اما همه اینها را کنار گذاشت و با احساس مسئولیتی که در قبال اسلام و انقلاب احساس کرد، مانند رزمندگان تفنگ در دست گرفت و در مناطق جنگی با نشان دادن رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های بی‌دریغ، جان خود را فدای اسلام، انقلاب و کشور ایران کرد و راه و افق تازه‌ای را پیش روی ما و همه آیندگان این مرزوبوم گشود.


وی افزود: بر ماست که امروز به‌عنوان بخشی از بدنه علمی و استادان دانشگاهی این آب‌وخاک با تأسی از شهید چمران در راه پیشبرد اهداف عالی انقلاب تا رسیدن به قله‌های پیشرفت و پیروزی دست از تلاش برنداریم.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با قدردانی از حضور پرشور مردم در رأی‌گیری انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب فرد اصلح ابراز امیدواری کرد که با این انتخاب، گره از مشکلات کشور و مردم باز شود.


حجت‌الاسلام حجت بت‌شکن مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان و مسئول بسیج اساتید شهرستان تویسرکان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و انتخاباتی این دانشگاه و بسیج اساتید ارائه کرد.


سپس لعیا شوشتری و مرضیه هنرآموز مدیران دبیرستان دخترانه و دبستان پسرانه و دخترانه سما و فرید فتح‌اللهی مسئول بسیج دانشجویی واحد تویسرکان به ترتیب گزارشی مختصر در همین باره ارائه کردند.



به گزارش آنا، در پایان مراسم به برگزیدگان و استادان، دانشجویان و کارکنان بسیجی فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان لوح سپاس و کارت هدیه اهدا و پس از آن نیز حاضران با حضور بر مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی و نثار فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر