صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
با حضور رئیس دانشگاه صورت گرفت؛

رونمایی از سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس

سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور رئیس این دانشگاه رونمایی شد.
کد خبر : 589158

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بندرعباس، سایت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان رونمایی شد.


احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و واحد بندرعباس در آیین رونمایی از سایت جدید این واحد دانشگاهی با ابراز خرسندی از رونمایی این سایت، خواستار تکمیل اطلاعات علاوه‌بر زبان فارسی به زبان انگلیسی و عربی شد.


وی با بیان اینکه سایت دانشگاه به منزله شناسنامه علمی، پژوهشی، فرهنگی و ... به‌شمار می‌رود، خواستار به‌روزرسانی اطلاعات حوزه‌های معاونت‌ها شد و بیان کرد: معرفی دقیق و جامع دانشگاه از انتظارات مهمی است که از بخش‌های مختلف می‌رود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با بیان اینکه سایت جدید دانشگاه با آدرس https://bandarabbas.iau.ir/fa در دسترس است، گفت: مراجعه‌کنندگان به‌ویژه دانشگاهیان می‌توانند از این پس برای مشاهده اخبار، اطلاعات و سایر برنامه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و ... به آدرس ذکرشده مراجعه کنند.


کامرانی با اعلام آمادگی از تکمیل اطلاعات سایت جدید بیان کرد: حوزه‌های مختلف با بررسی زیرمجموعه‌های خود در صورت صلاحدید اطلاعات تکمیلی را به فناوری دانشگاه ارسال کنند تا در اسرع وقت به تکمیل اطلاعات اقدام شود.


وی یادآور شد: در طراحی سایت جدید، تغییراتی در ساختار و سرعت آن انجام شده و اشکالات احتمالی پس از راه‌اندازی، شناسایی و برطرف می‌شود که لازم است کاربران در صورت بروز مشکل، اشکالات را به بخش فناوری اطلاعات دانشگاه منتقل کنند تا برای رفع آن اقدامات لازم انجام شود.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر