صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۶ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

استادیار واحد نجف‌آباد پراستنادترین مولف سال 2015 میلادی

استادیار دانشکده علوم پایه واحد نجف آباد از سوی موسسه ISI به عنوان نویسنده پراستناد در دو ماهه دوم سال 2015 میلادی در حوزه شیمی معرفی شد.
کد خبر : 58858

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، رضا ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری واحد نجف آباد با اعلام این خبر گفت: موسسه ISI مقاله مجید قشنگ استادیار دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد را که در مجله Research on Chemical Intermediates به چاپ رسیده است، دربازه زمانی دو ماهه دوم سال 2015 به عنوان پر استناد ترین مقاله در حوزه علوم شیمی در سطح جهان معرفی کرد.


بر این اساس مقاله استادیار دانشکده مهندسی هسته ای و علوم پایه واحد نجف آباد با عنوان:


Synthesis and in vitro microbiological evaluation of novel series of 8-hydroxy-2-(2-oxo-2 H -chromen-3-yl)- 5-phenyl-3 H -chrome no [2,3- d ] pyrimidine


که در مجله علمی Research on Chemical Intermediates (2015) منتشر شده است در بازه زمانی دو ماهه مارس تا آوریل 2015 به عنوان پراستناد ترین(Hot Paper) مقاله در حوزه علوم شیمی شناخته شد. همچنین یک مقاله دیگر از این عضو هیات علمی واحد نجف آباد با عنوان:


Zinc Hydrogen Sulfate Promoted Multi-component Preparation of Highly Functionalized Piperidines


که در مجله علمی Letters in Organic Chemistry (2012) منتشر شده است، نیز به عنوان پراستناد ترین مقاله دربازه زمانی سالهای 2012 تا 2016 در حوزه علوم شیمی معرفی شده است.


از دکتر مجید قشنگ تاکنون تعداد 107 مقاله در مجلات معتبر بین المللی و ISI و 25 مقاله در کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی منتشر شده است. داوری 300 عنوان مقاله مجلات معتبر بین المللی حوزه شیمی از دیگر فعالیت های علمی مجید قشنگ است. همچنین بر اساس گزارش پایگاه ISI ایشان دارای اچ ایندکس 15 است.


موسسه ISI هر دو ماه یک بار تمام مقالات چاپ شده در نشریات زیرمجوعه خود را بررسی و یک درصد از مقالاتی که بیشترین استناد را داشته باشند، به عنوان مقاله پراستناد(Hot paper) معرفی می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر